mackanz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hade satt enormt stort pris om någon kunde "låna" mig en kod tills i morgon när jag får tag i spelet själv. Då får du tillbaka en ny kod av mig Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hade satt enormt stort pris om någon kunde "låna" mig en kod tills i morgon när jag får tag i spelet själv. Då får du tillbaka en ny kod av mig 8667999[/snapback] Jaha? DU skal begynne å laste ned spillet nå, få en buddy kode når du skal kjøpe spillet i morgen? Du rekker ikke serligt på den tiden Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hade satt enormt stort pris om någon kunde "låna" mig en kod tills i morgon när jag får tag i spelet själv. Då får du tillbaka en ny kod av mig 8667999[/snapback] Jaha? DU skal begynne å laste ned spillet nå, få en buddy kode når du skal kjøpe spillet i morgen? Du rekker ikke serligt på den tiden 8668088[/snapback] Jag har redan klienten installerad och uppdaterad Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har noen en buddykode ledig? Jeg har ikke bestilt spillet, men har vurdert det, men vil gjerne prøve det først.. Hvis noen har så send gjerne på PM Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har noen en buddykode ledig? Jeg har ikke bestilt spillet, men har vurdert det, men vil gjerne prøve det først.. Hvis noen har så send gjerne på PM 8669799[/snapback] Det han sa Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Vil bare si ifra om at jeg har bytta nick. Fra KennethD til Bzerkr. Venter fortsatt på en key:) Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er jo 13 sider med folk som vil ha key's. Hvordan kan man vite hvem som har fått, og hvem som ikke har? Desuten, er det noen som har fått? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Who knows.. Noen kan vel lage en køliste-tråd? Med rangering, og hvem som har fått, og hvem som har sendt til hvem. elns. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er jo 13 sider med folk som vil ha key's. Hvordan kan man vite hvem som har fått, og hvem som ikke har? Desuten, er det noen som har fått? 8676666[/snapback] Ja, flere av oss som har fått... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor lang tid pleier det å ta før de åpner for gratis-trials? Regner ikke med at det kommer med det første, men kjekt å ha en liten idé om hvor lang tid det tar.. Venter fortsatt på en snill forumbruker (Pss, jeg ga bort en WoW-kode da den tid var ) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hvor lang tid pleier det å ta før de åpner for gratis-trials? Regner ikke med at det kommer med det første, men kjekt å ha en liten idé om hvor lang tid det tar.. Venter fortsatt på en snill forumbruker (Pss, jeg ga bort en WoW-kode da den tid var ) 8679195[/snapback] det gjorde jeg også Jeg er på side 6 eller noe så det tar en god stund før du får Endret 23. mai 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Siden du har fått, kanskje på tide å oppdatere siggen din sånn at du ikke uheldigvis får to. Jeg venter fortsatt^^ Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er jo ikke noe køsystem lol. Folk som har en buddy key til overs sier jo bare "Pm meg om hvorfor du fortjener den". Hvorfor tror du at de skal browse rundt i denne tråden her og lete etter folk som ikke har fått. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sier jeg og >.< Bytter en key mot en WoW konto eller en Gw konto, siden jeg ikke har spilt på de på 2-3 måneder. Pliiiiiis:)? Lenke til kommentar
Gribben_1243 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) har vel egentlig ikke noe konstruktivt å legge till denne diskusjonen utenom jeg er desperat etter å prøve dette spillet. så plizz gi meg en "buddy" key den som intet våger intet vinner edit skriveleif Endret 23. mai 2007 av Gribben_1243 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Her er løsningen på dine problemer Alastor. <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true"/> <startup> <requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/> <supportedRuntime version="V1.1.4322" /> </startup> <appSettings> <add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" /> <add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/> <add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/> <add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/> <add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/> </appSettings> </configuration> Search the "TurbineLauncher.exe.config" in the LOTR Folder. And delet all inside an paste this inside. (sry for my english, i hope it works for you) 8648732[/snapback] jeg sliter med å få patchet LOTRO versjonen som jeg lastet ned fra fileplanet... er dette løsningen? skjønte meg fint lite på hva jeg må gjøre for å få patchet spillet, noen som kan forklare litt mer nøyaktig? jeg er litt noob Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvor nøyaktig er det du sliter? Når du åpner klienten, og får spørsmålet "Vil du patche, du har versjon 0.0 og må ha 1.12" så skal du bare velge continue! Ikke patch eller noe slikt. Om du tar continue, og så får 404 connection refused eller noe lignende, så skal du bruke den løsningen der ja. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvor nøyaktig er det du sliter? Når du åpner klienten, og får spørsmålet "Vil du patche, du har versjon 0.0 og må ha 1.12" så skal du bare velge continue! Ikke patch eller noe slikt. Om du tar continue, og så får 404 connection refused eller noe lignende, så skal du bruke den løsningen der ja. 8690809[/snapback] ja jeg får den " HTTP 404 - Not found" meldingen men skjønte ikke hvor jeg skal slette noen filer og skrive inn den løsningen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Altså. Åpne LOTRO-mappa di. Der finner du en fil som heter TurbineLauncher.exe.config (altså .config til slutt, ikke bare .exe). Høyre musknapp på denne, og velg "åpne i". Så velger du notisblokk/notepad. Da vil det åpne seg et dokument. Slett ALT som er inni, og lim inn dette: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true"/> <startup> <requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/> <supportedRuntime version="V1.1.4322" /> </startup> <appSettings> <add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" /> <add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/> <add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/> <add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/> <add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/> </appSettings> </configuration> Vips, funker . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er noen interessert kan de få resten av buddy-perioden min. LOTRO var like dølt som alle andre MMORPG jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg