Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Huden grodd fast på penis

Gjest Gjest_Jarle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jarle_*

jeg får fint dradd ned forhuden men nedenfor penishode ser det ut som huden har grodd seg fast :S får ikke dradd huden helt ned fordi den ser ut til å ha grodd seg fast :S men har ikke prøvd med makt enda.. kanskje jeg skal prøve det så løsner den kanskje

*Emnefelt oppdatert av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått dratt ned forhuden før?

Det skal være umulig å oppleve at forhuden gror seg fast i penishodet, da dette tar årevis, og man vasker penis hver dag. Det tar årevis for hud å gro seg fast.

Jeg antar at du har trang forhud, noe som lett kan fikses med et kirurgisk inngrep. Om problemet fortsetter, gå til legen. :)

Lenke til kommentar
Nei, er det ikke den strengen han snakker om da? Den skal hvertfall være der. Den kan være ganske stram hos noen (som meg...men jeg fikset det helt aleine...jævlig med blod...ikke spør). Gå til legen.

:ph34r: FY FAEN!

Det der tør jeg ikke tenke på engang! :grøss:

Lenke til kommentar
jeg får fint dradd ned forhuden men nedenfor penishode ser det ut som huden har grodd seg fast :S får ikke dradd huden helt ned fordi den ser ut til å ha grodd seg fast :S men har ikke prøvd med makt enda.. kanskje jeg skal prøve det så løsner den kanskje

8477244[/snapback]

Altså, det du mener er at du får dratt forhuden nedenfor penishodet, men etter det får du ikke dratt den lenger fordi strengen stritter imot (som du kaller grodd fast), er det du mener? Tror du må forklare bedre ;)

Lenke til kommentar
Nei, er det ikke den strengen han snakker om da? Den skal hvertfall være der. Den kan være ganske stram hos noen (som meg...men jeg fikset det helt aleine...jævlig med blod...ikke spør). Gå til legen.

:ph34r: FY FAEN!

Det der tør jeg ikke tenke på engang! :grøss:

8477400[/snapback]

Var ikke så vondt som du skulle tro. Var ikke sånn jeg gjorde det med vilje, det bare skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jarle_*

8477244[/snapback]

Altså, det du mener er at du får dratt forhuden nedenfor penishodet, men etter det får du ikke dratt den lenger fordi strengen stritter imot (som du kaller grodd fast), er det du mener? Tror du må forklare bedre ;)

8477438[/snapback]

Ja, det er det jeg mener..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jarle_*

Eller jeg får dradd den kanskje 1 cm nedenfor penishodet men så etter det går den ikke lenger ned.. når jeg prøver å dra får jeg ikke vondt men jeg har ikke dradd med makt enda.

Lenke til kommentar
3 alternativer.

1. Dette er kødd.

2. Dette burde vært kødd.

3. IKKE dra med makt.

8477519[/snapback]

3 alternativer.

1. Du tar mest sannsynlig feil

2. Det trenger absolutt ikke være kødd

3. IKKE dra med makt.

Dette er noe jeg selv hadde tenkt å poste, å håper noen svarer mer på dette.

Eller jeg vet jo at det kan løses ved et legebesøk eller uhell under samleie, men er det noen som har det slik, men som har et normalt sexliv?

Edit: Er det noen som er EXTREMT følsom på huden som valigvis ligger inn mot penisen?

Jeg er meget følsom der, og sliter meg å vaske der med hånda. Blir ofte bare å tilføre litt intimsåpe, dra forhudn over... ta noen runke bevegelser for å gni ut såpa, å skylle vel og lenge.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Vel, har du trang forhud, så kan det noen ganger oppstå litt komplikasjoner.

Men, problemer er til for å løses! (Yay).

Nå vet jeg ikke akkurat hvordan din situasjon er, men som oftest kan du bare tøye og dra i huden litt forsiktig når du bader/dusjer, og det vil som regel rette seg ut etter en stund.

Har du et litt verre problem, så bør du oppsøke legen og få ordnet kortisonkrem på tube. Dette får du vel strengt tatt uten resept også, men det kan lønne seg å ta en prat med fastlegen din først. Er dette totalt uaktuelt pga legeskrekk eller flauhet, så kan du heller spørre personen bak disken på apoteket. Dette er i hvertfall noen du ikke har planer om å treffe på igjen med det første.

Har du derimot særdeles trang forhud, det vil si at du har helt umulig for å få trekt den over penishodet, så bør du absolutt oppsøke fastlegen din for en sjekk.

Mange skal ha det til at trang forhud betyr automatisk at du må under kniven, men dette er faktisk svært sjeldent. Du skal ha et rimelig kraftig problem der nede for at du skal trenge dette. Så jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd.

Anyway, må rusle, så rekker ikke å skrive mer. Håper det var til noe hjelp.

Lenke til kommentar
Eller jeg får dradd den kanskje 1 cm nedenfor penishodet men så etter det går den ikke lenger ned.. når jeg prøver å dra får jeg ikke vondt men jeg har ikke dradd med makt enda.

8477504[/snapback]

Ingenting å fare da isåfall. Er slik det skal være. Drar du i den for hardt så kan

den løsne og det vil strømme litt blod ut men det slutter etter en liten stund.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jarle_*

8477504[/snapback]

Ingenting å fare da isåfall. Er slik det skal være. Drar du i den for hardt så kan

den løsne og det vil strømme litt blod ut men det slutter etter en liten stund.

8478459[/snapback]

'

Hæ?? Slik det skal være? :S jeg trodde man normalt kunne dra hele huden helt ned til roten

Lenke til kommentar

Er det noen som er EXTREMT følsom på huden som valigvis ligger inn mot penisen?

Jeg er meget følsom der, og sliter meg å vaske der med hånda. Blir ofte bare å tilføre litt intimsåpe, dra forhudn over... ta noen runke bevegelser for å gni ut såpa, å skylle vel og lenge.

8478056[/snapback]

Har det vert sånn lenge/alltid?

Du skjønner jeg fikk noe sånt, ikke spør hvordan.

Det ble liksom extremt følsomt og litt små vondt og dra bak forhud.

Så jeg gikk til lege for å høre om dette var normalt. Han kom frem til at jeg hadde fått en slags *kremt* sykdom, så jeg fikk en salve som jeg skulle gi til min lille tinkywinky ;)

Etter tre dager var det borte.

Lenke til kommentar

Er det noen som er EXTREMT følsom på huden som valigvis ligger inn mot penisen?

8478056[/snapback]

Har det vert sånn lenge/alltid?

Du skjønner jeg fikk noe sånt, ikke spør hvordan.

Det ble liksom extremt følsomt og litt små vondt og dra bak forhud.

Så jeg gikk til lege for å høre om dette var normalt. Han kom frem til at jeg hadde fått en slags *kremt* sykdom, så jeg fikk en salve som jeg skulle gi til min lille tinkywinky ;)

Etter tre dager var det borte.

8478683[/snapback]

Det har alltid vært slik. Når jeg tar på alt som kommer til syne når jeg drar huden tilbake er utrolig følsom. Og en blowjob er ikke ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...