SanwaNorth Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Min router er også ustabil. Linksys WRT54G opplevde jeg ingen problemer med, men da jeg fikk denne så mister pc'er i wifi nettet koblingen sporadisk hjemme hos meg, særlig de som sitter et stykke unna routeren.Ingen problem med min Lenovo bærbar PC, men andre sliter.. Noen tips? TR Lenke til kommentar
spurv Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Funker denne med DDNS servien ifra www.no-ip.com ? Har bestilt en slik rakker på elkjøp.no nå . Og vil jeg oppleve bedre ytelse på vanlig G nettverkskort? Har en litt eldre 3com WLAN ruter nå. Ikke den beste rekkevidda, og den er ikke glad i mange torrents o.l. . Lenke til kommentar
spurv Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Funker denne med DDNS servien ifra www.no-ip.com ? Har bestilt en slik rakker på elkjøp.no nå . Og vil jeg oppleve bedre ytelse på vanlig G nettverkskort? Har en litt eldre 3com WLAN ruter nå. Ikke den beste rekkevidda, og den er ikke glad i mange torrents o.l. . Da er rutern i hus, og dette fungerer.. men har et lite problem med Linksys PCI WLAN kortet mitt (MWP54G eller noe). Når "mix b g n" står som tilgjengelige nett i rutern så krasjer windows :S. Men når det står på B & G only, da funker det fett. Bruker siste driverversion til Linksys. Det skjer også bare når jeg skanner, og den dukker opp.. da liker den seg ikke . Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er det noe og hente på og ha denne hvis man har en 12 MB linje og PC uten N nettverkskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå