ShredLord Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dette ser da kult ut. Kan være noe for å få flere Japanere til å kjøpe Ps3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8479757[/snapback] Eye of Jugdement kjem nok til å ha enorm effekt på PS3-salet i japan, det er eg overbevist om. Eg meiner, heimlandet til Pokèmon? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ja, der nede er jo alle slike kortspill med monstre og virtuelle verdner kjempesuksess! Skal bli veldig morsomt å se hvordan dette vil gå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg syns den ser DYYYYR ut Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hvorfor ubrukelig med med projektor? 8479948[/snapback] Ja det lurer jeg også på Så lenge man har kameraet plassert skikkelig, spiller det vel ingen rolle om du spiller på stor/liten tv eller prosjektor.. 8480721[/snapback] Med Eyetoy-spillene til PS2 var man stort sett avhengig av å stå rett foran skjermen, ellers var det forholdsvis vanskelig å styre (Som i Antigrav og Groove). Og at man var godt opplyst. Hvis kameraet ble plassert i nærheten av lerretet ble det 'blendet' av lyset fra projektoren, og man ble opplyst bakfra, + at man skygget for bildet. Spill der man ikke trenger å stå foran skjermen (som f.eks. Eye of judgement) vil jo funke greit. Håper jeg... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Blir kameraet trådløst eller? Ville vært en stor fordel, om man må flytte på det en del... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Nei, det blir ikke trådløst. Og grunn er nok at bandbredden bruken er for høy for 54 mbits wlan, og i værtfall for høy for bluetooth. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 EOJ skal nok bli gøy, ja! har gledet meg helt siden jeg så det. har bare ikke hørt en piss på lenge, men gamespot ser Q4 07, så...lurer bare på hvordan det blir med kortene, må man gå og kjøpe pakker, kan man printe dem selv (virker slik), eller får man med alle fra starten av og unlocker mulighet til å bruke den? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hvorfor ubrukelig med med projektor? 8479948[/snapback] Ja det lurer jeg også på Så lenge man har kameraet plassert skikkelig, spiller det vel ingen rolle om du spiller på stor/liten tv eller prosjektor.. 8480721[/snapback] Med Eyetoy-spillene til PS2 var man stort sett avhengig av å stå rett foran skjermen, ellers var det forholdsvis vanskelig å styre (Som i Antigrav og Groove). Og at man var godt opplyst. Hvis kameraet ble plassert i nærheten av lerretet ble det 'blendet' av lyset fra projektoren, og man ble opplyst bakfra, + at man skygget for bildet. Spill der man ikke trenger å stå foran skjermen (som f.eks. Eye of judgement) vil jo funke greit. Håper jeg... 8484083[/snapback] Det sto noe om at det var blitt litt forbedret lys-system på beyond3d-forumet, slik at man fikk tydligere bilde i dårlig opplyste rom også, er litt usikker på om hvordan dette vil virke på prosjektor. Du får stikke over der og se.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har alltid trengt et webcam jeg kan barbere kroppshår med Var uansett en stilig sak i mine øyne, men den skiller seg ikke alt for mye ut fra Xbox Vision ser det ut til (når man ser på ytelse) Om dette blir en suksess, kommer jo an på hvordan/om utvilkerne vil vil bruke den. Xbox Vision er alt for dyr, spennende å se hvilken prisstrategi Sony vil bruke. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 -It's not the "eye," but the "ear" that truly differentiates the new device. The hands-free voice input may be the single most important feature of Playstation Eye. -The camera works in extremely low light. Tests showed that just the illumination of a flat-screen monitor was enough to illuminate image subjects. -The device supports both 640 x 480 resolution at 60 frames per second and 320 x 240 resolution at 120 frames per second. -Playstation Eye was designed to mirror the cost structure of the original EyeToy. Hentet fra ps3fanboy.com Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -It's not the "eye," but the "ear" that truly differentiates the new device. The hands-free voice input may be the single most important feature of Playstation Eye. -The camera works in extremely low light. Tests showed that just the illumination of a flat-screen monitor was enough to illuminate image subjects. -The device supports both 640 x 480 resolution at 60 frames per second and 320 x 240 resolution at 120 frames per second. -Playstation Eye was designed to mirror the cost structure of the original EyeToy. Hentet fra ps3fanboy.com 8510399[/snapback] Som igjen er tatt fra denne artikkelen på newsweek. Artig lesning. Jeg ser absolutt potensialet i denne (stygge) lille saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå