Gå til innhold

EyeToy-kamera til PS3


Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ubrukelig med med projektor?

8479948[/snapback]

 

Ja det lurer jeg også på :hmm: Så lenge man har kameraet plassert skikkelig, spiller det vel ingen rolle om du spiller på stor/liten tv eller prosjektor..

8480721[/snapback]

 

Med Eyetoy-spillene til PS2 var man stort sett avhengig av å stå rett foran skjermen, ellers var det forholdsvis vanskelig å styre (Som i Antigrav og Groove). Og at man var godt opplyst. Hvis kameraet ble plassert i nærheten av lerretet ble det 'blendet' av lyset fra projektoren, og man ble opplyst bakfra, + at man skygget for bildet. Spill der man ikke trenger å stå foran skjermen (som f.eks. Eye of judgement) vil jo funke greit. Håper jeg... :)

Lenke til kommentar

EOJ skal nok bli gøy, ja! har gledet meg helt siden jeg så det. har bare ikke hørt en piss på lenge, men gamespot ser Q4 07, så...lurer bare på hvordan det blir med kortene, må man gå og kjøpe pakker, kan man printe dem selv (virker slik), eller får man med alle fra starten av og unlocker mulighet til å bruke den?

Lenke til kommentar
Hvorfor ubrukelig med med projektor?

8479948[/snapback]

 

Ja det lurer jeg også på :hmm: Så lenge man har kameraet plassert skikkelig, spiller det vel ingen rolle om du spiller på stor/liten tv eller prosjektor..

8480721[/snapback]

 

Med Eyetoy-spillene til PS2 var man stort sett avhengig av å stå rett foran skjermen, ellers var det forholdsvis vanskelig å styre (Som i Antigrav og Groove). Og at man var godt opplyst. Hvis kameraet ble plassert i nærheten av lerretet ble det 'blendet' av lyset fra projektoren, og man ble opplyst bakfra, + at man skygget for bildet. Spill der man ikke trenger å stå foran skjermen (som f.eks. Eye of judgement) vil jo funke greit. Håper jeg... :)

8484083[/snapback]

 

Det sto noe om at det var blitt litt forbedret lys-system på beyond3d-forumet, slik at man fikk tydligere bilde i dårlig opplyste rom også, er litt usikker på om hvordan dette vil virke på prosjektor. :)

Du får stikke over der og se.. :)

Lenke til kommentar

Har alltid trengt et webcam jeg kan barbere kroppshår med :p Var uansett en stilig sak i mine øyne, men den skiller seg ikke alt for mye ut fra Xbox Vision ser det ut til (når man ser på ytelse) Om dette blir en suksess, kommer jo an på hvordan/om utvilkerne vil vil bruke den. Xbox Vision er alt for dyr, spennende å se hvilken prisstrategi Sony vil bruke.

Lenke til kommentar
-It's not the "eye," but the "ear" that truly differentiates the new device. The hands-free voice input may be the single most important feature of Playstation Eye.

-The camera works in extremely low light. Tests showed that just the illumination of a flat-screen monitor was enough to illuminate image subjects.

-The device supports both 640 x 480 resolution at 60 frames per second and 320 x 240 resolution at 120 frames per second.

-Playstation Eye was designed to mirror the cost structure of the original EyeToy.

 

Hentet fra ps3fanboy.com

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-It's not the "eye," but the "ear" that truly differentiates the new device. The hands-free voice input may be the single most important feature of Playstation Eye.

-The camera works in extremely low light. Tests showed that just the illumination of a flat-screen monitor was enough to illuminate image subjects.

-The device supports both 640 x 480 resolution at 60 frames per second and 320 x 240 resolution at 120 frames per second.

-Playstation Eye was designed to mirror the cost structure of the original EyeToy.

 

Hentet fra ps3fanboy.com

8510399[/snapback]

 

Som igjen er tatt fra denne artikkelen på newsweek. Artig lesning. Jeg ser absolutt potensialet i denne (stygge) lille saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...