Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma demo ute på PSN!

Mala

Anbefalte innlegg

Finn et par videoer på youtube.. en med PS3 gameplay, og en med Xbox gameplay..

Ser du ikke den store forskjellen kan jeg trygt anbefale deg en tur til øyenlegen jeg også, no offence...

Her er en for PS3..

du kan selv finne en for xbox sånn du finner den med best kvalitet :) Endret av Icywiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er da lett å se forskjell på den nye og den gamle versjonen. Noen som har 1080p skjerm som får testet spillet i høyeste oppløsning?

8483305[/snapback]

Spillet er 720p native så blir ikke noe bedre på 1080p. Det sliter visst litt med frameraten også. Både drops og frame tearing.

Lenke til kommentar
Finn et par videoer på youtube.. en med PS3 gameplay, og en med Xbox gameplay..

Ser du ikke den store forskjellen kan jeg trygt anbefale deg en tur til øyenlegen jeg også, no offence...

Her er en for PS3.. 

du kan selv finne en for xbox sånn du finner den med best kvalitet :)

8483306[/snapback]

Har du spilt det på Xbox ?

Lenke til kommentar
Det her er bare latterlig kverrulering.. sånn.. jeg ser i hvertfall god forskjell.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

hpim0129rs0.jpg

hpim0131wb3.jpg

Begge fra tv selv om jeg stinker til å ta bilder.

8483430[/snapback]

Xbox bildet var de veldig blasst og lyst ?

Uansett, jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha dette da 2ern kommer til 360 og ikke PS3. Særlig når du tydeligvis har det på Xbox fra før også ?

Lenke til kommentar
haha.. mener du man skal la være å spille et spill man har lyst på, kun fordi man ikke får spilt oppfølgeren?  :p

8483507[/snapback]

Ville du kjøpt FF13 til PS3 hvis storyen fortsatte i FF14 men det kom bare til 360 ?

Lenke til kommentar
Oppfølgeren kommer sikkert til ps3 før eller siden også.. og jeg kommer sikkert til å kjøpe 360 engang, så det er ingen fare.

8483531[/snapback]

Vel, hvis det kommer 4 år etterpå som dette så frister ikke det så mye.

Team Ninja er jo så godt som eid av MS. Ikke noen tegn på at DOA spillene kommer til PS3 akkurat heller.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet.. jeg kan godt vente 4 år.. jeg har sikkert hatt ninja gaiden til xbox i 4 år uten å spille lenger enn gjennom 2-3 brett :p

Hva FF13 angår, så ville jeg kjøpt det uansett.

Men nå går vi bare OT.

Demoen er på US psn.. last ned og ha det morro.. eller stå over.. det er ingen tvang..

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet.. jeg kan godt vente 4 år.. jeg har sikkert hatt ninja gaiden til xbox i 4 år uten å spille lenger enn gjennom 2-3 brett :p

Hva FF13 angår, så ville jeg kjøpt det uansett.

Men nå går vi bare OT.

Demoen er på US psn.. last ned og ha det morro.. eller stå over.. det er ingen tvang..

Lenke til kommentar

Det er uansett verdt å spille Ninja Gaiden 1000 ganger om igjen, så jeg skjønner godt at man vil kjøpe det på ps3 når man først har ps3. Jeg hadde sikkert kjøpt det på sekundet :) Ser ut som det har blitt en verdig remake også! Om jeg en gang skaffer meg en BILLIG ps3 så er dette en av de første spillene som virkelig frister, selv om jeg har spilt xbox versjonen et ukjent antall ganger.

Lenke til kommentar

Dette spillet har jeg runda på xbox, og skal selvsagt skaffes til PS3.

Ser dødsbra ut!

Bra jeg har alzheimer, for jeg husker ingenting av spillet når jeg spilte det i 2004!!

Nå skal jeg tørke støv av min ps3 som ikke har vært slått på siden januar!

Dette må testes!

Lenke til kommentar
haha.. mener du man skal la være å spille et spill man har lyst på, kun fordi man ikke får spilt oppfølgeren?  :p

8483507[/snapback]

Ville du kjøpt FF13 til PS3 hvis storyen fortsatte i FF14 men det kom bare til 360 ?

8483542[/snapback]

Jeg hadde kjøpt God of War til Ps2 selvom GoW2 kom eksklusivt til 360, jeg hadde også kjøpt FFXIII selvom versus XIII hadde kommet ekslusivt til 360 eller en eller annen konsoll. Hvorfor i alle dager skal en avstå fra et spill som i seg selv har blitt lovprist opp og i mente fordi du ikke vil ha tilgang til en potensiell oppfølger?

Noen her inne som har prøvd det og som har slitt med framdrops og slowdowns?

tidus?

Lenke til kommentar
Er da lett å se forskjell på den nye og den gamle versjonen. Noen som har 1080p skjerm som får testet spillet i høyeste oppløsning?

8483305[/snapback]

Spillet er 720p native så blir ikke noe bedre på 1080p. Det sliter visst litt med frameraten også. Både drops og frame tearing.

8483322[/snapback]

Ærleg talt. Du må sannsynlegvis vere det verste eksempelt på 360-fanboy her inne. Eller du har augeproblemer som norsk legeindustri ikkje er kapabel til å gjere noko med.

Sigma ser jo 10x betre ut - heilt openbert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...