kewell79 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nå er demoen klar på US store + Virtua Tennis Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kjempegøy! Sliter som et helvete med bossen da... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvorfor kan ikke Sony gjøre som MS og gjøre det meste tilgjengelig for både EU og USA samtidig? 8476986[/snapback] Kødder du? er jo mange eksklusive titler på US marketplace som vi aldri ser snutten av. Lenke til kommentar
programmer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kjempegøy! Sliter som et helvete med bossen da... 8482024[/snapback] Bare blokker og rull rundt/flipp-flopp/salto når du sloss med bossen. Så hopper du opp og stikker ned med sverdet mot han... Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Spiller Ninja gaiden på 360 for tiden, og stor koser meg. Sikkelig tøft spill Fikk litt lyst på det til PS3 også, når jeg så disse Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hvorfor kan ikke Sony gjøre som MS og gjøre det meste tilgjengelig for både EU og USA samtidig? 8476986[/snapback] Kødder du? er jo mange eksklusive titler på US marketplace som vi aldri ser snutten av. 8482072[/snapback] Har tilgode å se en interessant tittel vi ikke har fått i samme tidsrom. Hvilke titler snakker du om? Baseball og andre uinteressante sportspill ser vi jo lite til, men det plager meg ikke akkurat. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 De oppdaterer EU store på fredager.. grunnen til at vi får demoer senere er vel nok engang pga. disse andre landene som ikke godtar å få ting på engelsk. Der skjer noe hver uke.. men ikke så mye alltid Japan sin store har vært dårlig lenge, men de fikk en massiv update i dag. Lov å håpe at vi får en snart også 8481496[/snapback] Microsoft greier dette helt fint, så jeg kan ikke fatte hvorfor Sony ikke klarer det samme. Det virker som Sony ikke helt har klart å legge fra seg den gamle tendensen til at konsollprodusentene nedprioriterer Europa - utrolig nok. Jeg har både PS3 og 360, men kan ikke unngå å notere at Microsoft - i og med politikken med å slippe ting så godt som samtidig i Europa og USA - har bidratt godt til å forbedre denne situasjonen. Men Sony da?? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Her er nokre bilete frå demoen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ei liten samanlikning mellom Sigma og den gamle xbox-versjonen : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette spelet SKAL i hus. 8481878[/snapback] wo wa wa wa wi waa! *dr00l* Det der er SNOP. Hugsar grafikken på xbox1 var heilt utruleg bra, og når eg ser dette sett det virkeleg ting i perspektiv. Gledar meg til å få lasta det ned! Og gleder meg til NG 2 på 360! Endret 27. april 2007 av dark by design Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hugsar grafikken på xbox1 var heilt utruleg bra, og når eg ser dette sett det virkeleg ting i perspektiv.Gledar meg til å få lasta det ned! Og gleder meg til NG 2 på 360! Jeg hadde også tenkt å dra frem xbox'en her om i går for å sammenlikne.. mente å huske det så vanvittig bra ut på xbox.. men disse bildene viser en mye større forskjell enn jeg hadde ventet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Grafikken var utruleg bra på xbox1, i 2004. Ingen tvil. Men Sigma på PS3, viser jo at me flyttar oss framover! Lenke til kommentar
Thinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Her er nokre bilete frå demoen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ei liten samanlikning mellom Sigma og den gamle xbox-versjonen : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette spelet SKAL i hus. 8481878[/snapback] wo wa wa wa wi waa! *dr00l* Det der er SNOP. Hugsar grafikken på xbox1 var heilt utruleg bra, og når eg ser dette sett det virkeleg ting i perspektiv. Gledar meg til å få lasta det ned! Og gleder meg til NG 2 på 360! 8483003[/snapback] Forskjellen er jo ikke så stor ? Og dette er et 4 år gammelt spill på Xbox eller noe. Hører at PS3 demoen sliter med å holde 60fps også. Endret 27. april 2007 av Thinn Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Synes det var veldig stor forskjell på de bildene jeg... og på andre bilder ser man det enda bedre. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Forskjellen er temmelig stor ja.. selv om spillet så meget bra ut til å være xbox også. Er også flotters at de har lagt til items menyen i venstre hjørne.. så man kan bruke de kjapt Lenke til kommentar
Thinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Synes det var veldig stor forskjell på de bildene jeg... og på andre bilder ser man det enda bedre. 8483134[/snapback] Det er jo fordi PS3 bildene er tatt av en TV og Xbox bildene er direct captures. Når man tar bilder av spill fra TV ser de alltid bedre ut. De bildene jeg postet er tatt fra akkurat samme tv så da får man helt lik sammenligning. Lenke til kommentar
Thinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Forskjellen er temmelig stor ja.. selv om spillet så meget bra ut til å være xbox også. Er også flotters at de har lagt til items menyen i venstre hjørne.. så man kan bruke de kjapt 8483155[/snapback] Vel, hvis du synes dette er stor forskjell så har du ikke særlig høye krav vil jeg si. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vel, hvis du synes dette er stor forskjell så har du ikke særlig høye krav vil jeg si. Synes det er helt utrolig at du ikke ser forskjellen jeg. Alle detaljene ser så mye bedre ut! Skygger og characteren samt alle omgivelsene er jo improved, for ikke å snakke om hvor mye bedre alle fargene ser ut. Ser jo helt blasse ut på Xbox-versjonen i forhold Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I tillegg så velger han å poste fra de stedene hvor det er minst som er gjort også.. Inne i husene er det ikke de største forandringene kommer.. men utenfor.. når de har lagt til litt trær, gress osv.. så ser man det utrolig. Her har du ikke tv bildene dine: Hvis det ikke er noe forskjell så vet ikke jeg. På tide med en tur til optikern kanskje. Lenke til kommentar
Thinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vel, hvis du synes dette er stor forskjell så har du ikke særlig høye krav vil jeg si. Synes det er helt utrolig at du ikke ser forskjellen jeg. Alle detaljene ser så mye bedre ut! Skygger og characteren samt alle omgivelsene er jo improved, for ikke å snakke om hvor mye bedre alle fargene ser ut. Ser jo helt blasse ut på Xbox-versjonen i forhold 8483255[/snapback] Er jo snakk om et 4 år gammelt spill fra forrige generasjon. Kommer uansett ikke til å kjøpe dette da Ninja Gaiden 2 bare kommer til 360. Må være surt å spille dette og så ikke fått spilt 2'ern ? Lenke til kommentar
Thinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) I tillegg så velger han å poste fra de stedene hvor det er minst som er gjort også.. Inne i husene er det ikke de største forandringene kommer.. men utenfor.. når de har lagt til litt trær, gress osv.. så ser man det utrolig. Her har du ikke tv bildene dine: Hvis det ikke er noe forskjell så vet ikke jeg. På tide med en tur til optikern kanskje. 8483267[/snapback] PS3 bildet er tv bilde, Xbox bildet er et direct capture. Blir urettferdig sammenligning. De har lagt til trær og gress ja, men fossen ser ut til være borte ? Endret 27. april 2007 av Thinn Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er da lett å se forskjell på den nye og den gamle versjonen. Noen som har 1080p skjerm som får testet spillet i høyeste oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå