Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma demo ute på PSN!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan ikke Sony gjøre som MS og gjøre det meste tilgjengelig for både EU og USA samtidig?

8476986[/snapback]

Kødder du?

er jo mange eksklusive titler på US marketplace som vi aldri ser snutten av. :hrm:

8482072[/snapback]

Har tilgode å se en interessant tittel vi ikke har fått i samme tidsrom. Hvilke titler snakker du om? Baseball og andre uinteressante sportspill ser vi jo lite til, men det plager meg ikke akkurat.

Lenke til kommentar
De oppdaterer EU store på fredager.. grunnen til at vi får demoer senere er vel nok engang pga. disse andre landene som ikke godtar å få ting på engelsk.

Der skjer noe hver uke.. men ikke så mye alltid :p

Japan sin store har vært dårlig lenge, men de fikk en massiv update i dag. Lov å håpe at vi får en snart også

8481496[/snapback]

Microsoft greier dette helt fint, så jeg kan ikke fatte hvorfor Sony ikke klarer det samme. Det virker som Sony ikke helt har klart å legge fra seg den gamle tendensen til at konsollprodusentene nedprioriterer Europa - utrolig nok. Jeg har både PS3 og 360, men kan ikke unngå å notere at Microsoft - i og med politikken med å slippe ting så godt som samtidig i Europa og USA - har bidratt godt til å forbedre denne situasjonen. Men Sony da?? :nei:

Lenke til kommentar
Her er nokre bilete frå demoen: :dribble:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dsc00290tt5.jpg

CIMG2248.jpg

Og ei liten samanlikning mellom Sigma og den gamle xbox-versjonen ;) :

DSCF3860.jpg

ninja-gaiden-black-dog-days-2005080.jpg

Dette spelet SKAL i hus. :D

8481878[/snapback]

wo wa wa wa wi waa! *dr00l*

Det der er SNOP.

Hugsar grafikken på xbox1 var heilt utruleg bra, og når eg ser dette sett det virkeleg ting i perspektiv.

Gledar meg til å få lasta det ned! Og gleder meg til NG 2 på 360!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Hugsar grafikken på xbox1 var heilt utruleg bra, og når eg ser dette sett det virkeleg ting i perspektiv.

Jeg hadde også tenkt å dra frem xbox'en her om i går for å sammenlikne.. mente å huske det så vanvittig bra ut på xbox.. men disse bildene viser en mye større forskjell enn jeg hadde ventet.

Lenke til kommentar
Her er nokre bilete frå demoen: :dribble:

dsc00290tt5.jpg

CIMG2248.jpg

Og ei liten samanlikning mellom Sigma og den gamle xbox-versjonen ;) :

DSCF3860.jpg

Dette spelet SKAL i hus. :D

8481878[/snapback]

wo wa wa wa wi waa! *dr00l*

Det der er SNOP.

8483003[/snapback]

Forskjellen er jo ikke så stor ?

dsc07638qa5.jpg

dsc07637pb1.jpg

Og dette er et 4 år gammelt spill på Xbox eller noe.

Hører at PS3 demoen sliter med å holde 60fps også.

Endret av Thinn
Lenke til kommentar
Synes det var veldig stor forskjell på de bildene jeg... og på andre bilder ser man det enda bedre.

8483134[/snapback]

Det er jo fordi PS3 bildene er tatt av en TV og Xbox bildene er direct captures. Når man tar bilder av spill fra TV ser de alltid bedre ut.

De bildene jeg postet er tatt fra akkurat samme tv så da får man helt lik sammenligning.

Lenke til kommentar
Forskjellen er temmelig stor ja.. selv om spillet så meget bra ut til å være xbox også.

Er også flotters at de har lagt til items menyen i venstre hjørne.. så man kan bruke de kjapt :p

8483155[/snapback]

Vel, hvis du synes dette er stor forskjell så har du ikke særlig høye krav vil jeg si.

dsc07650vd6.jpg

dsc07649el1.jpg

Lenke til kommentar
Vel, hvis du synes dette er stor forskjell så har du ikke særlig høye krav vil jeg si.

Synes det er helt utrolig at du ikke ser forskjellen jeg.

Alle detaljene ser så mye bedre ut! Skygger og characteren samt alle omgivelsene er jo improved, for ikke å snakke om hvor mye bedre alle fargene ser ut. Ser jo helt blasse ut på Xbox-versjonen i forhold

Lenke til kommentar

I tillegg så velger han å poste fra de stedene hvor det er minst som er gjort også.. Inne i husene er det ikke de største forandringene kommer.. men utenfor.. når de har lagt til litt trær, gress osv.. så ser man det utrolig.

Her har du ikke tv bildene dine:

DSCF3860.jpg

Hvis det ikke er noe forskjell så vet ikke jeg. På tide med en tur til optikern kanskje.

Lenke til kommentar

Synes det er helt utrolig at du ikke ser forskjellen jeg.

Alle detaljene ser så mye bedre ut! Skygger og characteren samt alle omgivelsene er jo improved, for ikke å snakke om hvor mye bedre alle fargene ser ut. Ser jo helt blasse ut på Xbox-versjonen i forhold

8483255[/snapback]

Er jo snakk om et 4 år gammelt spill fra forrige generasjon.

Kommer uansett ikke til å kjøpe dette da Ninja Gaiden 2 bare kommer til 360.

Må være surt å spille dette og så ikke fått spilt 2'ern ?

Lenke til kommentar
I tillegg så velger han å poste fra de stedene hvor det er minst som er gjort også.. Inne i husene er det ikke de største forandringene kommer.. men utenfor.. når de har lagt til litt trær, gress osv.. så ser man det utrolig.

Her har du ikke tv bildene dine:

DSCF3860.jpg

Hvis det ikke er noe forskjell så vet ikke jeg. På tide med en tur til optikern kanskje.

8483267[/snapback]

PS3 bildet er tv bilde, Xbox bildet er et direct capture. Blir urettferdig sammenligning.

De har lagt til trær og gress ja, men fossen ser ut til være borte ?

Endret av Thinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...