Bebeluv Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Argh! Har den kommet på US PSstore ennå? Blir gal av å prøve å lage Japansk bruker!! Noen som har en Japansk adresse å låne bort? 8479523[/snapback] Google,Disneyland Japan det gjorde jeg funka helt perfekt .. Bare litt vanskelig og vite hvor du skal fylle adresse, by postnr ogsånt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Her er oppskrift for de som plages Værsågod Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ikke sjans å lage en Japansk konto ihvertfall, skjønner jo ingenting. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jeg har laget en jansk konto og jeg er 15år! det er null stress synes jeg da Endret 26. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvorfor kan ikke Sony gjøre som MS og gjøre det meste tilgjengelig for både EU og USA samtidig? 8476986[/snapback] Enig. Greit nok at man kan opprette en US-konto, men for oss som ikke gidder å rote med det er det utrolig irriterende at Europa tilsynelatende blir prioritert en god del lavere enn USA og Japan. Hva er problemet egentlig? Jeg trodde MS hadde greid å pløye ny mark her, ved å likestille Europa og USA i langt større grad (bortsett fra Video Marketplace da, men det har med lisensrettigheter å gjøre). Her må Sony skjerpe seg!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hadde vert flott med litt fleire tilbakemeldinger etterhvert som folk får oprettet japansk konto Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Her er hva jeg kan si hittil.. *spoiler* inneholder info om hva som er i demoen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har kjørt gjennom demoen på normal nå.. da unlocker man hard.. også tror jeg det er 2 andre vanskelighetsgrader. Det er også en special mission hvor man får spille som Rachel Man får en karma rank som kan lastes opp online på en top score liste. Eller synes jeg det ser ut som de har gjort en god jobb med spillet. Jeg kjører det i 720p fordi tv'en ikke støtter 1080p og alikevel ser det fantastisk ut. Det flyter også veldig bra. Det skal vel gå i 60fps, og jeg har ikke merket noe slowdowns. Skal dra frem xbox utgaven og gjøre en sammenlikning tenkte jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Trenger hjelp! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har fått nøkkelen fra Samurai liket elr hva det er for no og veit ikke hvor jeg skal bruke den Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 jeg trenger også hjelp begynte og laste ned for en time siden og den er bare på 28% Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Avbryt og last på nytt igjen Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 de fleste tingene har begynt og ta lengere tid og laste ned en det de gjorde tidligere(super rub a dub tok jo tre timer!!) jeg har adsl linje.. men kan det være noe i det at både ps3'en og pc'en min bruker tråløst Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har akkurat spilt gjennom demoen.. Utrolig fett spill, herlig grafikk og flyter uten noen form for lagg! Garrantert det kuleste PS3 spillet jeg har spilt til nå.. 3 ord: Dette skal kjøpes Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Skal vistnok komme Virtua Tennis demo også i dag.. på US store.. så får vi se bare de får rumpa i gir Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Begynner å bli en stund siden det har skjedd noe på EU store nå Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Begynner å bli en stund siden det har skjedd noe på EU store nå 8481289[/snapback] ser ut som sony kjører samme strategi som microsoft, en stor oppdatering til våren og høsten, men sony oppdaterer ikkje NOE før til høsten... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er jo teit at vi ikke får de samme mulighetene som folk fra USA eller Japan når vi har betalt det samme (eller mer) for konsollen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 las eit intervju med ein som heite Karraker, ein elle anna sjef for sony europa...han sa dei jobba med og bli kvitt "usa and EU delays" alså att vi må vente lenger på innhold enn usa..det har nok med rettigheter og sånt sikkert... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) De oppdaterer EU store på fredager.. grunnen til at vi får demoer senere er vel nok engang pga. disse andre landene som ikke godtar å få ting på engelsk. Der skjer noe hver uke.. men ikke så mye alltid Japan sin store har vært dårlig lenge, men de fikk en massiv update i dag. Lov å håpe at vi får en snart også Endret 26. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Her er nokre bilete frå demoen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ei liten samanlikning mellom Sigma og den gamle xbox-versjonen : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette spelet SKAL i hus. Endret 26. april 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå