Gå til innhold

Har noen gode smisketips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm vanskelig å si.. Vet jo ikke hvor "moden" og annsvarlig du er.. Jeg for min del dro første gang på LAN da jeg var 14 og det var TG som ble stedet.. Dro med fetterne min og det gikk dritbra.. Sier ikke at det er stor forskjell mellom en 13 og 14 åring, men det er da noe. Hvis foreldrene dine ikke ønsker at du skal dra så burde du respektere det siden dette viser også at de mener at du ikke er annsvarlig nok til å dra på et så stort treff..

 

Noe jeg opplevde på mitt første treff var at deltakerne var svært hjelpsomme, så ikke vær redd for å stille spørmål til en du ikke kjenner.. Arrangørene har jo også folk som går rundt hele tide for å passe på at alt går sin gang..

 

Råd hvis du virkelig vil dra:

1.Gå med på å sove hjemme

2.Si at du skal spise middag hjemme hver dag

3.Si at det er greit at dem besøker deg dagli, selv om dette oftest er flaut :p

4.Ikke lov dem masse bullshit

5.Prøv å få dem til å forstå at du faktisk bare er 10 min unna

 

Mvh f0cx

Endret av f0cx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk ikke lov til å dra på TG før jeg viste fram Info, pakkeliste o.l.

Det som også funker er at du lover for eksempel å forbedre deg på skolen om du får dra åp The Experience. Jeg måtte også bevise i løpet av det halve året fra jeg spurte til billettene skulle bli kjøpt at jeg var ansvarlig nok til å ta vare på meg selv.

Prøv også å finne ut av om du har vært i lignende situasjoner før, f.eks. Norway Cup, klasseturer, korpsturer osv. og sammenlign med det for mora di. Selv om sånne organiserte turer er litt mer.. organiserte så er det verdt et forsøk. :)

 

Du kan også si at The Experience kan være som en prøve. Om du kalrer deg fint den ene gangen, så har du bevist at du er flink nok til å ta vare på deg selv, og kan også muligens dra på TG08. Prøv deg ogaså på en "Hvis jeg får lov til å dra på The Experience, så skal jeg være med på familieturen på hytta uten å klage." ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...