Gå til innhold

Har noen gode smisketips?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen gode smisketips for å få være med, sikkert flere som trenger og :whistle:

Muttern påstår jeg er for ung (kanskje jeg er, vil være 13, men det er for fett, så skal være med :dribble: ), så trenger gode overtalingsmetoder.

Jeg kommer til å reise med et par venner, en med samme problem. (ikke bra med strenge foreldre :nei: )

Hun nevnte noe med at det var "uorganisert", i den forstand at det ikke er noen ledere.

Har vært mange steder før, men aldri uten en leder, er vel derfor hun er kritisk. Men jeg klarer å ta vare på meg selv :cool:

Da jeg viste henne info fra siden hjalp det en del da :tease:

Noen med gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil også påstå at du er for ung.

Evt kan du spørre om du kan dra og være der i 2 dager i stedenfor fem. Det gjorde jeg i fjor (første gang jeg var på stort lan) og jeg angrer ikke på det, jeg fikk mange nyttige erfaringer som kom godt med på tg et halvt år etter.

Lenke til kommentar
Bor 10 min unna ca, så det er ikke langt, akkurat.

Det du sier kan være en god ide, Snobjorn  :hmm:

Som sagt har jeg vist info fra siden..

8480410[/snapback]

Om du bor 10 min unna kan du jo argumentere med at du kan gå hjem og sove om nettene, det erofte det der med sovingen og spisingen som bekymrer foreldrene. Er de sikre på at du kommer deg hjem i god behold hver antt, er det vel større sjangs for å få dra.

Husk at det ikke er om å sitte opp lengst om nettene ;)

Lenke til kommentar

Det er også en mulighet for foreldre som tviler, til å kontakte oss og få litt mer informasjon.

Det er forståelig at de er skeptiske til å sende sin 13-14 år gamle sønn eller datter på et arrangement som dette. Flere dager uten tilsyn fra foresatte, får han/hun i seg nok mat, dusj og skifte av klær etc.

Jeg hadde et par runder med foreldre i fjor, hvor jeg pratet med dem på telefon, samt innviterte dem på besøk til arrangementet.

Hvis det avtales på forhånd så lar sånt seg ordne ganske greit. Kontaktinfo står på websiden vår.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror nok at Stefan/SteffyPants/Chat-master er mer enn villig til å ta hånd om pre-pubertetsbarn. ^^

8601303[/snapback]

Jeg tror ikke at et miste av jomfrudommen er det foreldrene her sikter til når de mener "tatt vare på".

Lenke til kommentar
Nå er jeg bare 17 på The Experience, men jeg kan mer enn gjerne passe litt på de som er 13-14 :)

8602631[/snapback]

Du dobbeltbooker deg som vanlig ;)

Men ein faddergruppe/kontaktpersoner for unge deltakere trur eg kan vere ein veldig god ide.

Om eit crew tar hensyn til dette i vaktplanen sin så er det nok mulig å putte inn 3-4 personer som har "vakt" for desse unge.

Lenke til kommentar
Nå er jeg bare 17 på The Experience, men jeg kan mer enn gjerne passe litt på de som er 13-14 :)

8602631[/snapback]

Du dobbeltbooker deg som vanlig ;)

Men ein faddergruppe/kontaktpersoner for unge deltakere trur eg kan vere ein veldig god ide.

Om eit crew tar hensyn til dette i vaktplanen sin så er det nok mulig å putte inn 3-4 personer som har "vakt" for desse unge.

8608632[/snapback]

Noen må gjøre det for at det skal gå rundt :) I fjor var jeg jo nødt :p

Lenke til kommentar
Vi burde kanskje hatt et par voksne "faddere" som kan ta seg av "mindreårige" ?

8601171[/snapback]

Jeg tror nok at Stefan/SteffyPants/Chat-master er mer enn villig til å ta hånd om pre-pubertetsbarn. ^^

8601303[/snapback]

PASSEPÅ ikke gi traumer :p

stakkar gutten skal ikke ha mareritt om gangbang i dusjen resten av livet heller

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...