Gutmongler Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tenkte det kunne være moro å se hvordan folk ligger an på career score-lista i Xbox Live (uten bonuslåtene, med andre ord). Så, hvordan ser det ut? Noen låter dere ligger spesielt høyt oppe med? Legg gjerne med gamertag'en Orker ikke fyre opp 360'en for å sjekke akkurat nå, men lå på 146. plass da jeg la fra meg gitaren i natt. Beste låta mi så langt trur jeg er Free Bird, hvor jeg klarte å skrape inn 496k, akkurat nok til å ikke få 500k-achievementen Lå på 94. plass eller noe slikt i går kveld, håper jeg klarer å klatre over 500k etter hvert og, om ikke annet for å få den achievementen Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 er på 12000 plass eller noe Ikke spesielt dreven gitar helt med andre ord Sliter virkelig med å mestre alt over medium. Har 100% på mange sanger på medium, men klarer ikke ta steget opp. Har nesten 100% på Psychobilliy freakout på medium, men klarer ikke sangen på hard Jeg hater den oransje knappen Den fucka til alt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 En kompis av en kompis av meg ligger visstnok på 12 plass. Har ikke sjekka det selv, men jeg regner med at det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå