Darkbuster Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Tittelen sier vel det meste .. Noen som vet hva jeg kan gjøre får å få det vekk? *Emnefeltet var ikkje heilt bra, moderator har fiksa dette. * Endret 26. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Er det på PC? Isåfall kan det hjelpe å gå på volumkontrollen, og slå av monitor-funksjonen (Alternativer->Egenskaper->Innspilling->OK->Avansert->[x]Do not monitor) på mikrofonen, og forsåvidt de andre også, ettersom det ikke bidrar til noe. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Er det på PC?Isåfall kan det hjelpe å gå på volumkontrollen, og slå av monitor-funksjonen (Alternativer->Egenskaper->Innspilling->OK->Avansert->[x]Do not monitor) på mikrofonen, og forsåvidt de andre også, ettersom det ikke bidrar til noe. 8478323[/snapback] Har fortsatt den utrolige ekoen .. Gikk ikke ann å skru av alt heller, men tror ikke det som var problemet ... Problemet oppstod etter at jeg hadde åpnet Netgear WPN111 samtidig mens jeg var innepå Counter - Strike .. Så ut som PC'en hadde litt problemer, og ekoen oppstod? Noen Ideer? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Ingen som vet? ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå