lax Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Heisann! Av en eller annen merkelig grunn har Outlook 2000 sluttet å virke, programmet bare fryser når det startes.. Ikke hjelper det å bruke "reparere office" funksjonen på installcden heller.. Så det jeg har tenkt å gjøre er å installere Outlook på nytt (duh..). Problemet er at jeg godt kunne tenke meg å beholde alle mailene som ligger i innboksen Så derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvilken fil(er) jeg må spare på slik at jeg kan beholde mailene? Har noen andre idéer så er disse selfølgelig også velkomne. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Hei Har akkurat hatt nesten samme problem. Se: Forside>> Programvare>> E-post i Explorer. Lykke til! R K Skaar Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: lax skrev (2001-12-25 23:46):Heisann!Av en eller annen merkelig grunn har Outlook 2000 sluttet å virke, programmet bare fryser når det startes.. Ikke hjelper det å bruke "reparere office" funksjonen på installcden heller..Så det jeg har tenkt å gjøre er å installere Outlook på nytt (duh..). Problemet er at jeg godt kunne tenke meg å beholde alle mailene som ligger i innboksen :smile: Så derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvilken fil(er) jeg må spare på slik at jeg kan beholde mailene?Har noen andre idéer så er disse selfølgelig også velkomne. Så vidt jeg vet så lagres all mail i Outlook 200 i en *.pst fil. Søk etter *.pst. I Outlook express derimot lagres mail i *.dbx filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå