Olanru Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei! Trenger no info om The Experience!! Hvor holdes det? Når? Hvor lenge? kommer stoolman, nassuz og de andre "ExtremSport" gutta og skal vise muskler? netthastighet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 All informasjon som er klar hittil ligger på hjemmesiden, også datoer, sted o.l http://theexperience.no/ Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 ikke alt? Netthastighet? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ikke alt? Netthastighet? 8477118[/snapback] Jeg vil tippe det kommer så raskt det faktisk er klart. Jeg vil gjette på at det ikke er 100% sikkert akuratt hvilken hastighet det blir på internett-linjen dit. The Gathering pleier heller ikke å sleppe slik informasjo mange måneder før før lanet... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jo. I fjor visste jeg at det skulle bli 2 gigabit:) håper det blir noe lignende på HWLan for jeg må laste ned:P Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ikke alt? Netthastighet? 8477118[/snapback] Det blir nok uansett hva det måtte bli raskere enn det du har hjemme. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vi er i dialog med leverandører av internetforbindelse nå, men vi publiserer ikke noe informasjon relatert til hvem vi velger, eller hva slags hastighet dere vil få før det er skrevet kontrakt. Det eneste jeg kan si er at vi får en linje som vil holde i massevis. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 bRA;) antar også at det blir noen hubber der i år:P ? Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 bRA;) antar også at det blir noen hubber der i år:P ? 8482684[/snapback] Nei, vi kommer nok sannsynligvis til å bruke routere og switcher i år. Hub'er er litt for .. 90-talls. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 bRA;) antar også at det blir noen hubber der i år:P ? 8482684[/snapback] Nei, vi kommer nok sannsynligvis til å bruke routere og switcher i år. Hub'er er litt for .. 90-talls. 8551073[/snapback] Ohhh dæven jeg følte meg gammel nå. Var liksom ikke så mange år siden jeg var stolt som en hane når jeg hadde kjøpt meg en 8 porters hub. Men det er blitt noen nye pc'er siden den gangen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ohhh dæven jeg følte meg gammel nå. Var liksom ikke så mange år siden jeg var stolt som en hane når jeg hadde kjøpt meg en 8 porters hub. Men det er blitt noen nye pc'er siden den gangen. 8551896[/snapback] Inntil for kort tid siden brukte vi en 32-porters hub på småLANene med kameratene mine. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fildelingshubber! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uloveligheter skal ikke skrives her på forumet:) eller oppfordre til uloveligheter:) Endret 8. mai 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 4.-7 oktober, er dette i høstferien? Eller er det i noe ferie i det hele tatt? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) @ skruff Det er ingen offisielle hub'er der. (g)olum : ja det er i høst ferien for noen av oss, varierer hvor i landet du bor Mener at oslo har høstferie da. edit quote-mas Endret 4. juni 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) @ skruff Det er ingen offisielle hub'er der. (g)olum : ja det er i høst ferien for noen av oss, varierer hvor i landet du bor Mener at oslo har høstferie da. edit quote-mas 8782135[/snapback] Fikk sjekka det. Oslo har høstferie da. Det er bra for mamma sa at jeg ikke fikk lov hvis det kræsja med skolen Edit: Da har jeg sjekka ut at jeg kan dra på The Experience, og at det ikke kræsjer emd noe annet jeg skulle. Da er det bare å starte nedtellinga Endret 5. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg