froZZo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 har nå fått lerlinplass på raufoss industripark som kjemisk industri. bedriften skal ha inn 5 nye maskine som jeg får lov til å vere med på i inkjøringsfasen. bedriften lager bremserørskoblinger. den heter kongsberg automotiv jeg er så Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) kan forøvrig vise dere en link angående der jeg skal gå som lerling. Årlig omsetning på 175 til 200 millioner i 10 år er ikke småtteri Endret 26. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hehe, gratulerer med lærlingplassen, hvis du liker å jobbe der kan det jo hende at du får fulltidsjobb der etter læretiden Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hehe, gratulerer med lærlingplassen, hvis du liker å jobbe der kan det jo hende at du får fulltidsjobb der etter læretiden 8476831[/snapback] ja prøve på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå