LtdEdFred Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Heisann. Jeg skal ha et nytt skjermkort. Dere er vel lei av slike emner nå og dere er vel sikkert også lei av at folk som sier beklager at jeg poster et slikt emne, men dette er det beste stedet å få hjelp IMO. Mitt gamle kort takles ikke av PC'en min og henger seg opp i halvtimen (logisk nok klarte kameraten min å bruke kortet i 3 uker uten ett frys). Jeg skal nå ha et nytt et, men hvilket? Krav: Brikke: GFx Ti XX (også åpen for Radeon kort om dere mener de er noe bra. Skal brukes kun til spilling og om jeg får somla meg til det, TV Ut. TV ut er ikke et must.) Pris: Rundt tusenlappen synes jeg passer. Kan gå noe over. Håper på svar og anbefalinger og erfaringer. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 POV GF4 TI4200, skal være veldig bra og oc venlig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 vent heller til Geforce FX kommer, det er ikke vits i å kjøpe noe nå. Vent heller! Da får du sikkert spart opp i tillegg Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Du sier at maskina fryser hver halvtime og at skjermkortet ditt fungerer fint på maskina til kompisen din... Da vil jeg tro at problemet med maskina di ikke har noe med skjermkortet og gjøre.... Har du forresten prøvd noen andre skjermkort på din maskin? Du burde hvertfall prøve det før du kjøper noe annet, så du ikke bruker masse penger på et kort og finner ut at maskina fryser like jævlig da og :-? Skal jeg anbefale et bra kort må det bli Albatron GF4 TI4200 Turbo "Special Edition"... 64 mb utgaven koster underkant av 1400,- og 128 mb utgaven koster ca. 1600,-. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Har du forresten prøvd noen andre skjermkort på din maskin? Du burde hvertfall prøve det før du kjøper noe annet, så du ikke bruker masse penger på et kort og finner ut at maskina fryser like sinnsvakt da og Da kameraten min lånte mitt kort (se andre quoten), lånte jeg han sitt. Ikke ett frys på deilige tre uker. Mitt gamle kort takles ikke av PC'en min og henger seg opp i halvtimen (logisk nok klarte kameraten min å bruke kortet i 3 uker uten ett frys). Jeg skal myse litt nærmere på de kortene dere har anbefalt, men for all del ikke slutt å komme med anbefalinger/erfaringer. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Anbefaler POV GF4 ti4200XP 128 mb Kan klokkes over TI4600 hastighet uten noen som helst ekstra kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå