Pysj Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nå har over hundre millioner Series 60-lisenser nådd verdens mobilbrukere. Les mer Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Så treige dere var ;-) Nuvell... Det har skjedd mye spennende på Symbian fronten i det siste, men hovedårsaken til de høye tallene er vell folk som kjøper fordi de vil ha det "nyeste hotte", selv om de absolutt ikke har behov for series 60 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Så treige dere var ;-) Nuvell... Det har skjedd mye spennende på Symbian fronten i det siste, men hovedårsaken til de høye tallene er vell folk som kjøper fordi de vil ha det "nyeste hotte", selv om de absolutt ikke har behov for series 60 8476184[/snapback] Er enig med deg Jeg kjenner mange som har Symbian telefon, som ikke har peiling på hva det er. F.eks, når jeg viste dem SEGA emulatoren jeg lastet ned igår til telefonen, og startet Michael Jackson spillet, så var det "Wow" , all the way uten at de visste at de har en telefon med symbian selv. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 kjempe flott.. men når kommer testen om E61i som jeg sitter og venter på da? jeg vet dere har den, Amobil!! jeg venter i spenning.. please bring it on ASAP hadde vært utrolig beroende hehe Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 kjempe flott.. men når kommer testen om E61i som jeg sitter og venter på da? jeg vet dere har den, Amobil!! jeg venter i spenning.. please bring it on ASAP hadde vært utrolig beroende hehe 8477162[/snapback] Same here! Jeg venter! har en Nokia E61 selv, og er spent på om E61i er bedre eller dårligere.. hehe.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har fått meg telefon med S60 for et par måneder siden, og jeg ser både fordeler og ulemper. Det at det går tregt er en ulempe. Strøm er en annen. Fordelen er mulighetene, og det at man kan ha flere programmer åpne samtidig. Just my cents... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Veldig greit med Series 60, selv om det selskapene bør gjøre med de kommende telefonene med Series 60, er å lage litt mer ram på dem slik at det ikke går så veldig treigt med noen programmer oppe. Endret 26. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Same here! Jeg venter! har en Nokia E61 selv, og er spent på om E61i er bedre eller dårligere.. hehe.. 8477960[/snapback] jeg ba Amobil om å være først ute med test, men det ble de altså ikke.. Dingz.no har fått testet den, og nå vet jeg 100%sikkert at dette er telefon jeg skal ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg