Gå til innhold

Skolepc - Kjøre WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prossesor

Genuine Intel® CPU T2300 1.66 GHZ

 

Skjermkort

Mobile Intel® 945GM Express Chipsett Family

 

Minne

504 MB RAM

 

Var det jeg fant ut at den pc-en her har.

Kan den greie å kjøre World of Warcraft TBC på laveste grafikk?

8476104[/snapback]

 

Hvorfor spør du?

Har du tenkt å prøve?

Vist det så lykke til!

Lenke til kommentar

Om det er av PC-en Troms Fylkeskommune (og noen andre fylker) har gitt til sine VG1 elever, kan du forsåvidt spille WoW - Vil dog advare at ytelsen kommer til å være nokså dårlig, og kanskje til tider ubrukelig, spørs på hvor kresen du er. Kan forøvrig tipse om at oppgradering av minnet (RAM) kan gjøre vesentlig forskjell, ihvertfall fra hva jeg har sett på disse maskinene.

Lenke til kommentar
Sjønner, men jeg TROR du ikkje får låv!

8480422[/snapback]

 

Han spurte ikke om han hadde lov, han spurte om han kunne kjøre wow på pcen sin.

8493544[/snapback]

Nei, han spurte om han kunne kjøre wow på skolen`s PC som han har fått låne, noe han sier selv at han ikke har lov til.

 

Så svar til topic:

 

Nei.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

ja ja ja, men hør her da. Skal ikke la spillinga gå utover skolearbeidet.

Ville bare teste om det funka på den bærbarn da. Skal liksom ikke sitte å spille hele skoledagen. Hadde muligens tenkt å bruke den hjemme.

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar

Det skulle nok gå ann å spille med de specsa på maskinen, men du må ha all grafikk på low for å kunne oppnå en nogen lunde fps.

 

Det som er spørsmålet er om du rett og slett har rettigheter til å innstalere det på maskinen.

På skolen jeg jobber så har ikke elevene administrator rettigheter på utlånsmaskiner (slike som de kan ta med hjem) og får dermed ikke instalert noe på de.. det er også satt slik at de eneste stedene hvor de har rett til å lagre filer er på "Mine Dokumenter" og skrivebordet, og da med en begrensning på 500MB.

Grunnen til at vi har det slik er fordi de som hadde slike maskiner, fylte de opp med spill og musikk, og ikke gjorde noe i timene.

 

Så sjekk først om du har rettigheter til å innstalrere, eventuelt kopiere programmappen slik rat911 sa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...