chilli Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 hei, lurer på om noen har erfaringer med dem? la inn ordre kvelden 21.12 og i dag fikk jeg mail på at den ble sendt. Frakt er gratis, noe som var et stort pluss. men fikk denne beskjeden på e-mailen: "NB: Nå i JULEN gjør vi følgende, sender alle pakker som Bedriftspakke (også til privatpersoner) DØR-DØR (Ekstrakostnad som vi spanderer) dette gjøres for at pakken skal nå frem til Jul, denne pakketype har høyere prioritet hos Posten. Hvis det skulle vise seg at det ikke er noen hjemme på deres adr. når budet kommer på dør, tar de pakken med til det postkontor som budet sendes ut fra. Det er også mulig å hente denne der. Det er derfor viktig at du sjekker på www.posten.no hvor langt pakken(e) er kommet. For de av dere som har bestilt pakken i oppkrav, ringer postmann det nummer dere har oppgitt til oss ved bestilling, slik at du har bankkort klart ved levering." virker da veldig godt det, så får ta tia fra i dag til den er fremme Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg bestilte ikke på døra, men hentet på postkontoret. Elgiganten ga meg rask og meget hyggelig service, og god oppfølging. Synd utvalget er så snevert, og at de ikke er så veldige billige på alt. Men finner man det man vil ha til en god pris, kan jeg absolutt anbefale dem med tanke på kundebehandling. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg kjøpte en vare fredag kveld men fikk ikke bekreftelse på mail. Er det fordi de ikke har autoreply? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) #plystre plystre plystre# Foreldesesfristen hadde gått ut ja. Og det er ok å lage ny tråd når den forrige var 3 år gammal. Endret 14. august 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Legg merke til at det er en meeeget gammel tråd du tar opp igjen her... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg var klar over det,,etterpå riktignok, men kunne like godt bruke en gammal isteden for å lage en ny tenkte jeg. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 :!: Lattis :!: Hva er foreldeses fristen for en synd i dette forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå