Gå til innhold

Batman vs Spiderman, hvem vinner!?


Hvem vinner?  

442 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Batman
      166
    • Spider-Man
      276


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pff... Batman ftw han bruker alle de tecno tingene til å f. eks. slike "ninja stjerner" til å kutte ned spindelvevet osv. Spiderman lider også av at han har for mange personlige tilkoblinger til folk. Slik som i film 1 hvor han lider av at fienden hans vet hvem han er forelsket i.

 

Superkrefter har ikke mye å si når man er en Batman!

 

men,men Det er jo avgjort så..

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg at Batman holder en av de ninjastjernene formet som en Batman-logo mot halsen til tanten til Spidey, og kampen er over før den er begynt. Love it. Lex Luthor er helt uten krefter og likevel er han Superens største fiende. Det skal ikke mer enn intellinges og cash til før å overvinne superhelter.

Kjipt at Lex taper til slutt da :/

 

Som sagt syns jeg det å gå på familie/elskede er feigt. Når jeg tenker kamp mellom Batman og Spider-Man, tenker jeg midt i byen mann mot mann. Unten noe familie innblandet.

 

Ser for meg Spider-Man bare drar fordi han har bedre ting å gjøre enn å sloss mot en ensom mann helt uten superkrefter.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Spiderman er så awesome at han tar seg tid til å ta bilder av seg selv mens han banker opp New Yorks mest durkdrevne skurker.

 

Det er pwn.

8501005[/snapback]

Vil du se pwn, så er det bare å vente på at Batman tar bilde av at han teabagger spidey etter å ha banket ham i stykker. LEGENDARY.

8501126[/snapback]

 

Dårlige amatørbilder av et scenario som aldri kommer til å skje. Spiderman er proff fotograf, han tar bilder av han selv hvor han spruter hvit guffe ut av et helt annet sted enn håndleddene og treffer en skambankt Batman i ansiktet.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg at Batman holder en av de ninjastjernene formet som en Batman-logo mot halsen til tanten til Spidey, og kampen er over før den er begynt. Love it. Lex Luthor er helt uten krefter og likevel er han Superens største fiende. Det skal ikke mer enn intellinges og cash til før å overvinne superhelter.

Kjipt at Lex taper til slutt da :/

 

Som sagt syns jeg det å gå på familie/elskede er feigt. Når jeg tenker kamp mellom Batman og Spider-Man, tenker jeg midt i byen mann mot mann. Unten noe familie innblandet.

 

Ser for meg Spider-Man bare drar fordi han har bedre ting å gjøre enn å sloss mot en ensom man helt uten superkrefter.

8501100[/snapback]

Om Spiderman går er det nok for å gråte på tantas hårete bryster. Og om i en eller annen syk verden hvor spiderman hadde gått fra batman ville jo batman vunnet på walkover.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Witnessing the murder of his parents as a child leads him to train himself to the peak of physical and intellectual perfection, don a bat-themed costume, and fight crime. Unlike most superheroes, he does not possess superhuman powers or abilities; he makes use of intellect, detective skills, science and technology, wealth, physical prowess, and intimidation in his war on crime.

 

Skills and abilities:

Batman is physically at the peak of human ability in dozens of areas, notably martial arts, acrobatics, strength, and escape artistry. Intellectually, he is just as peerless; Batman is one of the world's greatest scientists, criminologists, and tacticians, as well as a master of disguise. He is regarded as one of the DC Universe's greatest detectives. Rather than simply outfighting his opponents, Batman often uses cunning and planning to outwit them. In his identity as Bruce Wayne, he is also one of the world's foremost businessmen, making Wayne Industries into one of the wealthiest companies in the world.

 

Selv om Batman ikke har noen som her kalt superhuman powers er han langt fra et normalt menneske, og i ett reelt møte mellom disse to hadde nok ikke saken vært så åpenlys som du mener.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg at Batman holder en av de ninjastjernene formet som en Batman-logo mot halsen til tanten til Spidey, og kampen er over før den er begynt. Love it.

8500944[/snapback]

Hans evne til å sanse fare fikser den biffen.

8554495[/snapback]

 

(Den så man ikke så mye til i film nummer tre... :roll: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...