Gå til innhold

Batman vs Spiderman, hvem vinner!?

Hvem vinner?  

442 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Batman
      166
    • Spider-Man
      276

Anbefalte innlegg

Tror jeg satser på Batman, rett og slett fordi han er så jævlig mye barskere en den lille fuglen Peter Parker som høyst sannsynlig er i slekt med Ari Behn. Jeg stoler ikke på noen helter som er i en alder der spontanereksjon kan forekomme.

Batman kan redde meg når som helst :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... selvfølgelig vinner Spider-Man. Peter Parker er smartere, har høyere utdannelse, løfter ti tonn mer, er raskere, har nett og har en deiligere dame.

Batman er bare en bortskjemt rikmannsgut med leketøy som ikke hjelper mot edderkopsansen.

Knockout i første runde.

8476314[/snapback]

En som har skjønt det. :w00t:

End of discussion.

8476348[/snapback]

Enig..

Lenke til kommentar
Batman mot Hulken hadde vært om mulig enda lettere enn Batman mot Spiderman. Hvis Wayne har råd til kryptonitt, så har han råd til en Iron Man-suit laget av adamantium.

8479190[/snapback]

Ikke hjulpet han så mye. Wolverine har adamantium skjellet, men det stoppet ikke Hulk fra å røkke han i to. Husker ikke akkurat hvilket blad det var i men......

Anbefaler dere å se Ultimate Avengers tegnefilmen. Her får dere se Hulk gå berserk å banke dritten ut av IronMan, Captain America, The Wasp, Black Widow, Giant Man å Thor på likt. Genial sekvens :D

Lenke til kommentar
Hadde ikke Wolverine bare adamantium festet til/i skjelettet? Jeg tenkte mer på en bodysuit.

Den filmen ser unektelig kul ut, forresten.

8479379[/snapback]

Har kommet 2 av de filmene, å ja de er skikkelig kule. Liker spesielt den første når Hulk går helt berserk. Eneste som klarer å gjøre en kamp ut av det er faktisk Thor.

Wolverine har det tredd rundt hele skjelletet ja, men adamantium skal jo være "unbreakable" så da bør ikke mengden ha så mye å si. Her ser du hva som skjedde med Wolverine ;)

ultimate-wolverine-vs-hulk-20051117010529051-000.jpg

Wolverine å Hulk har like regenirerings effekt. De kan bli skamslått, knekt, skutt kuttet å alt du kan tenke deg. Kroppene bare reparer seg selv. Det som gjør Hulk spesiell er to ting. Han vil bli sterkere å sterkere desto mer sinna han blir, å ifølge Marvell, så har sinnet hans ingen topp. Bare øker å øker. Det andre som skiller han er at han ikke blir sliten som normale folk. Han kan sloss på 100% i dagesvis uten å minke i styrke eller hastighet.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Dristig. Jeg har dog lest at adamantium, hvis det er tykt nok, så tåle at atomnedslag.

Men samtidig, så har hulken overlevd lignende, så jeg vet ikke helt. Jeg mistenker at hvis Batman er dyktig på "yo mama"-vitser så vil han klare å gjøre Hulken sinna nok til å knuse ham i fillebiter, så rankingen min blir Hulk > Batman > Superman > Robin > Edderkoppmannen.

Lenke til kommentar
Dristig. Jeg har dog lest at adamantium, hvis det er tykt nok, så tåle at atomnedslag.

Men samtidig, så har hulken overlevd lignende, så jeg vet ikke helt.

8479423[/snapback]

Her har jeg tatt litt copy past fra en info side om The Hulk

The Hulk is capable of surviving a ground zero nuclear explosion. At the end of the Planet Hulk storyline, he survives the impact of a warp core breach, which generates enough force to destroy a planet.

Lenke til kommentar
Batman > Superman

8479423[/snapback]

Unnskyld meg, men hvordan skal en helt vanlig mann overvinne en superhelt som har et stoff ifra en fjern planet som sin eneste svakhet? Han kan fly, han er så godt som udødelig og han har laserøyne.

8479548[/snapback]

Supermann trenger ikke jobbe for det, han er bare en fyr som våknet i en åker og var super. Batman, derimot, måtte jobbe for det gjennom trening og slit og meditasjon og traumer. Derfor er han overlegen.

Pluss at han har råd til kryptonitt, så seieren er omtrent sikret.

Lenke til kommentar
Supermann trenger ikke jobbe for det, han er bare en fyr som våknet i en åker og var super. Batman, derimot, måtte jobbe for det gjennom trening og slit og meditasjon og traumer. Derfor er han overlegen.

Pluss at han har råd til kryptonitt, så seieren er omtrent sikret.

8479574[/snapback]

Hjelper ikke. Supermann kan jo bare lazor-pew-pew-e Batman ifra langt oppi himmelen et sted.

Red.: Og jeg vet ikke hvor lett det er å skaffe et stoff som bare finnes på planet som ikke eksisterer lenger.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...