Gå til innhold

Batman vs Spiderman, hvem vinner!?

Hvem vinner?  

442 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Batman
      166
    • Spider-Man
      276

Anbefalte innlegg

post-105613-1177585141_thumb.jpg

Da er oppgjørets time kommet!

Flaggermus mot edderkopp, pattedyr mot leddyr, Bruce Wayne mot Peter Parker, The Caped Crusader mot Spidey!

Hvem vinner slosskampen? Styrken og gadgetsene til Batman? Eller agillityen og superkreftene til Spiderman?

Avgi din stemme mortal, så vi får avgjort dette urgamle spørsmålet en gang for alle.

Let battle commence! :ph34r:

Endret av Sneerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"haha".

Men sånn "seriøst" trur jeg Spiderman ville vunnet.

Han har jo spidersence, hopper og hoier som en gal.

Overnaturlig sterk, smidig, har spiderweb osv osv.

Batman har. kampsport. ganske sterk. macgyver beltet sitt, en kappe som er i veien, teh batmobile, og sikkert en stein i skoa.

Lenke til kommentar
Hvor klarte Batman å banke superman? Me want see

8476103[/snapback]

:p

Ontopic: Det ville blitt close call, men tror min stemme går til Spiderman. Bruce Wayne er tross alt bare menneske. Spidey har en advantage der.. Men er egentlig ikke helt sikker. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor akkurat Batman vs Spiderman? Batman er jo en helt vanlig man med fokus på lov og orden og kledd i en gummidrakt. Spiderman er en colage ung fyr som blir eksponert av en radioaktiv edderkopp som gir ham umenneskelig styrke samt sjette sans, samtidig som han er en smidig og akrobatt. Går gledd i thits.

Burde heller samenligne The Punisher vs Batman spør du meg. Begge er mennesker.

Lenke til kommentar
De kan ikke sammenlignes en gang. Peter Parker er en liten gutt, Bruce Wayne er mann. Batman klarte å banke Supermann, hvorfor skulle han ikke klare å tråkke på en liten edderkopp?^^

edit: Takk takk :)

8476075[/snapback]

Nå gjentar du deg igjen. Batman klarer ikke å banke Supermann. Og forumet har allerede avgjort at Supermann banker Batman

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5135&hl=+batman

Og selvfølgelig vinner Spider-Man. Peter Parker er smartere, har høyere utdannelse, løfter ti tonn mer, er raskere, har nett og har en deiligere dame.

Batman er bare en bortskjemt rikmannsgut med leketøy som ikke hjelper mot edderkopsansen.

Knockout i første runde.

Lenke til kommentar
Batman har klart å seire over mer enn nok skurker med superkrefter, så hvorfor denne unggutten i wrestlerkostyme skal være noe annerledes skjønner jeg ikke.

8476240[/snapback]

Men spiderman har da også knertet sin del av skurker med superkrefter, derfor vil jeg absolutt si at denne unggutten i wrestlerkostyme er en smule annerledes.

Dog er jeg enig i at flaggermusen har litt mer erfaring på skuldrene sine ja.

Endret av Sneerk
Lenke til kommentar
... selvfølgelig vinner Spider-Man. Peter Parker er smartere, har høyere utdannelse, løfter ti tonn mer, er raskere, har nett og har en deiligere dame.

Batman er bare en bortskjemt rikmannsgut med leketøy som ikke hjelper mot edderkopsansen.

Knockout i første runde.

8476314[/snapback]

En som har skjønt det. :w00t:

End of discussion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...