Gå til innhold

Tråden om merkelige opplevelser i fylla

MrLuni

Anbefalte innlegg

Skulle på fylla inne i sentrum i den lille bøgda mi, for ett lokalt band skulle spille på puben. Dro fra vorspiel med buss og ankom sentrum. Av bussen, bak ett hjørne shotte aqevit og skylle ned med vodka.

(Jeg var forøvrig 16)

Sååååå husker jeg ett lite flash, av att asfalt kommer mot ansiktet mitt i en høy hastighet.

Så våkner jeg opp hjemme, i senga, fult påkledd, dritafull og må kaste opp.

Der hadde 6 timer av livet mitt, bare forsvunnet helt, rett foran nesa på meg. Hva hadde sjedd? hvordan i helvette hadde jeg kommet meg hjem (en mil fra sentrum)?

svar kommer snart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm....mange rare egentlig:P for den som ikke er så pinlig da:P

jeg var vel 16 år maks...var på fest og hadde egentlig aldri drukket sprit før...måtte jo såklart ha en halvliter med jack daniels:P visste ikke om annet så det ble en skikkelig klisje drikke:P

styrta den på 20 minutter og syntes dette var pokkers bortkasta penger(det var forresten veldig bortkasta) og måtte ha mer...fikk litt her og der... plutselig kom all alkoholen til å virke inn på meg. jeg spydde 3 ganger... deretter blekket jeg helt ut og våknet hjemme. ikek spør meg hvordan jeg kom hjem for det var hvertfall ikke gåavstand:P husker ikke noe som helst...

så når jeg våknet kom fattern inn og spurte om jeg hadde vært på fest kvelden før. nei svarte jeg såklart....han sa: ok, derfor mobilen din, skoene dine og lommeboka og alt ligger ute på trappa:P absolutt alt jeg hadde med meg utenom klærne lå på trappa ute:P

Lenke til kommentar

hmm det skjedde på fredag.

jeg får beklage hvis jeg forklarer litt dårli men jeg husker ikke alt.

det kome en jevli full fyr bortåt meg og så aner jeg ikke hvordan han begynte og snakke med meg men plutselig sa han noe om at jeg skulle holde meg unna dama has, og jeg som ikke hadde vert bortpå dama has sa jo det.

da sa han faen ska je drepa deg. og da sa jeg det gjør du ikke.

jeg var ikke så bekymra for det da for han greide så vidt å stå oppreist.

så begynte han å snakke om at han ikke tørte å si at han elska dama si.

så fekk han lurt ut han han sku drepa hu og :no:

da tenkte jeg wtf.

og plutselig begynte han og grine,

men han ga seg jo med tullpratet og gikk.

jeg fikk seinere vite at han hadde adhd.

uansett det var ikke så morro da han driver å prate på å drepe folk.

sånne folk skulle ikke ha lov å drekka.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest..

8483346[/snapback]

Slår ikke den gangen vi satt i snekka og pilsa så tok han ene kompisen og pissa i ølen til han som eide snekka, haha.. Fyfaen han spydde :p

en annen kompis tok å satt seg på ølen til broren min, i rasshølet liksom, så drakk han av den , så viste han andre film av at han satt seg på ølen.. haha

Så tok bror mi igjen og tok tuten på ølen ( uten kork seff ) og tok forhuden rundt ølen og tok film av det, å kameraten drakk av den, så viste de filmen igjen ^^

haha

Orker ikke ramse opp dumme ting

8484802[/snapback]

fy faen så nasty.

hvordan kan dere gjøra det mot hverandre. :thumbup:

Lenke til kommentar

8502129[/snapback]

Kanskje slemt av meg å foreslå det, men det er en meeeeeegeet lang liste jeg har over folk som aldri i hele livet burde røre alkohol. De blir rett og slett bare for skrota.

Kanskje ikke sååå mange.. men et par.

Hele poenget med å konsumere alkohol er for å ha det bra..

hvis man drikker for mye blir det alt annet enn bra..

jeg har også snubla der et par ganger og driti meg ut, men det finnes folk som er sutrete og helt kanackas hinsides hver jævla gang vi fester.. det er utrolig irriterende

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Drakk litt for mye en sommer kveld der jeg og noen kompiser skulle overnatte. Det endte opp med at jeg:

a) Var avskylig :ph34r:

b) bet folk :innocent:

c) prøvde å tre soveposetrekket over beina mine :nei:

d) voknet opp med hode langt nede i sanden :no:

e) mistet kapsen min :hmm:

f) ringte noen ganger til ei dame som var midt i under en konsert/noe liknende :p

g) mistet sokken min :hmm:

h) sparket ned en person som lå i nede i soveposen sin (fikk blåmerker :!: )

i) fikk nesten juling av en dobbelt så stor som meg :cool:

j) husket INGENTING, ble fortalt alt dette i ettertid :blush:

mvh gl1n

Lenke til kommentar

8502129[/snapback]

Kanskje slemt av meg å foreslå det, men det er en meeeeeegeet lang liste jeg har over folk som aldri i hele livet burde røre alkohol. De blir rett og slett bare for skrota.

Kanskje ikke sååå mange.. men et par.

Hele poenget med å konsumere alkohol er for å ha det bra..

hvis man drikker for mye blir det alt annet enn bra..

jeg har også snubla der et par ganger og driti meg ut, men det finnes folk som er sutrete og helt kanackas hinsides hver jævla gang vi fester.. det er utrolig irriterende

8504290[/snapback]

så sant.

jeg drar på fest for å ha det morro med kompiser, ikke for å slåss :no:

Lenke til kommentar

Det dummeste jeg har gjort noen gang må vel være da, jeg skule ta ut noen penger i minibanken i byen der jeg bor jeg var sånn passe full, så ringte telefonen jeg tok den og gikk litt bort så plutselig begynte jeg og pisse greit nok det. men så mista jeg tilfeldigvis telefonen ned der jeg pissa så tok jeg bare opp telefonen igjen og snakka videre. :p

Btw jeg har ikke den telefonen lenger.:p

Og jeg sovna i bar disken en gang ble kasta ganske fort ut da.. :p

Lenke til kommentar

I går... Hadde spist 2 pølser før jeg for ut da hadde jeg vært våken i ca 9-10 timer, så da fant jeg ut uff, skal jeg bli full så må jeg drikke fort. IKKE god idè så jeg drakk ca 0,75 l 45%-50% på en time å jeg kjente det ikke noe spessielt siden jeg da satt å drakk. så når jeg da fant ut at jeg skulle reise meg for å pisse, så slo jo spriten til! å jeg koma nesten om. huska jeg pissa litt over alt på dassen til han som eide festen, så huska jeg at jeg sto på altan å spydde ifra 2 etasje ^^.

Så når jeg åpner øynene mine så ligger jeg i sengen med sokkene på å ser på klokken som da er 6-7 om morgen så jeg reiser meg opp å full var jeg enda å for på kjeft i film hylla mi. så fant jeg fram mobil telefonen min, så ser jeg jeg hadde ringt fattern i drit fylla "oops" :no: så jeg la meg ned til å sove igjen.

Når jeg da våknet opp i 12 tiden så gikk jeg opp får å få noe å spise så sier ste-faren min "åjja så nu har fylliken våkna".

Konklusjon: ALDRI drikk på tom mage å iallefall ikke bare sitte å drikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...