MrLuni Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Kan starte med: For ei stund sia så var jeg på den lokale kroa som var fullpakka med folk og fyll. Jeg stod på dansegulvet med ei øl i kvar hand, og neste gong jeg blunket så låg jeg hjemme i senga mi Det var som jeg ble telepotert hjem i senga Jeg ringte Petter å spurte ka som skjedde, og han sa at jeg bare forsvant. Har sikkert mange andre ting å komme med men det bli senere Endret 26. april 2007 av luni Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) oh.. fant ikke noe. Men feel free to close Klarte foresten å spise en 333g + 100g hamburger + en brus på en gang i Trondheim Sesam i Trondheim! Endret 26. april 2007 av luni Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 oh.. fant ikke noe. Men feel free to close Klarte foresten å spise en 333g + 100g hamburger + en brus på en gang i Trondheim Sesam i Trondheim! 8475880[/snapback] hehe, jeg spiste 3x snadderloff + pommfri på fylla engang, men de hamburgerne dine tar kaka Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) ja va litt snodig.. Jeg er ikke store karen heller vettu Endret 26. april 2007 av luni Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Den burgern er stor. Veldig stor. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Luftgevær.. Vondt dagen der på ja... Hm.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ja, jeg sovna på skrivepulten min og ramla baklengs på huet ned mellom pulten og kleskommoden. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 alle har vell opplevd å rote med ei kjerring som er ganske mindre attraktiv... DAMN THOSE ØLBRILLENE Heldigvis ganske lenge sia sist 1 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke gjort så mye dumt, bare stupt på en jolle på halvmeter dypt vann, var litt ømt i panna etterpå :/ Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke gjort så mye dumt, bare stupt på en jolle på halvmeter dypt vann, var litt ømt i panna etterpå :/ Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest.. 8483346[/snapback] HAHA! Ja har faktisk klart det samme! Hun "stod" på alle fire å spiste av kattematen! Steike ka jeg flirte :!: Gikk på trynet ned ei lang stentrapp, alle trodde jeg hadde blitt banket Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 En gang ble det litt for mye innabords (sprit og hele regla). Jeg kom hjem og la meg i senga for å sove (helt klin umulig siden huet og synet dirra som en jævla opptrekks leke) og våkna neste morra plutselig. Da fikk jeg høre at jeg hadde gått rundt å spydd ute og virkelig sheia ut. Weird shit Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) På tide med bilder! Meg på pissetur, som tilfeldig vis var forran 50 folk Endret 27. april 2007 av luni Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 en venn av meg var og drakk på Myre. Det siste han husker var at han stabla seg ned mot havna, noe beruset, også husker han ikkeno mer før han våkner neste dag på Fauske i en bobil! Fauske er seks timer unna, inkludert en time ferge... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 hehe, samme skjedde med dama i russetia i fjor. Men det gikk til kristiansund som er en time unna Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest.. 8483346[/snapback] Slår ikke den gangen vi satt i snekka og pilsa så tok han ene kompisen og pissa i ølen til han som eide snekka, haha.. Fyfaen han spydde en annen kompis tok å satt seg på ølen til broren min, i rasshølet liksom, så drakk han av den , så viste han andre film av at han satt seg på ølen.. haha Så tok bror mi igjen og tok tuten på ølen ( uten kork seff ) og tok forhuden rundt ølen og tok film av det, å kameraten drakk av den, så viste de filmen igjen ^^ haha Orker ikke ramse opp dumme ting Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest.. 8483346[/snapback] Slår ikke den gangen vi satt i snekka og pilsa så tok han ene kompisen og pissa i ølen til han som eide snekka, haha.. Fyfaen han spydde en annen kompis tok å satt seg på ølen til broren min, i rasshølet liksom, så drakk han av den , så viste han andre film av at han satt seg på ølen.. haha Så tok bror mi igjen og tok tuten på ølen ( uten kork seff ) og tok forhuden rundt ølen og tok film av det, å kameraten drakk av den, så viste de filmen igjen ^^ haha Orker ikke ramse opp dumme ting 8484802[/snapback] Haha! geniale ting det dær ja! No er fylla på gang igjen, skal prøve å gjøre noe faenskap i kveld så det bli noe å fylle på hær Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har ikke gjort noe særlig dumt, men ser fredrig-ohoi leser tråden, og han gjør allitd mye dumt. Men vet om kammerater som kommer hjem med mer enn de hadde med seg da de dro osv. Alltid en klassiker. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ga en kamerat en røyk for å spise en slik stor feit fleskebille (2-3 cm lang sort greie) og overtalte en annen kamerat til å stjele et veiskilt :\ . Jeg er egentlig mer glad i å få andre folk til å gjøre ting enn å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 var drita en gang, så jeg og en venn drita fulle tok taxi til venesla ja bodde i høvåg foresten og taxi tilbake men gik av i kristiansand så det ble tilsammen 1000 kroner i taxi, og etter det så tok vi inn på hotell for vi ville ha merå drikke og hotell har minibar, drakk den husker ikke mer en at jeg våkna opp på hotellet og var 2k fattigere. tok taxi hjem oxo foresten. jeg er jevla dum i fylla vist jeg har penger, veldig generøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå