Gå til innhold

Tråden om merkelige opplevelser i fylla

MrLuni

Anbefalte innlegg

Kan starte med: For ei stund sia så var jeg på den lokale kroa som var fullpakka med folk og fyll. Jeg stod på dansegulvet med ei øl i kvar hand, og neste gong jeg blunket så låg jeg hjemme i senga mi :ermm: Det var som jeg ble telepotert hjem i senga

Jeg ringte Petter å spurte ka som skjedde, og han sa at jeg bare forsvant.

Har sikkert mange andre ting å komme med men det bli senere

Endret av luni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oh.. fant ikke noe. Men feel free to close

Klarte foresten å spise en 333g + 100g hamburger + en brus på en gang i Trondheim

Sesam i Trondheim!

8475880[/snapback]

hehe, jeg spiste 3x snadderloff + pommfri på fylla engang, men de hamburgerne dine tar kaka

Lenke til kommentar
Jeg har ikke gjort så mye dumt, bare stupt på en jolle på halvmeter dypt vann, var litt ømt i panna etterpå :/

Men fikk ei jente jeg kjenner til å spise kattemat 2 ganger på rad på en fest..

8483346[/snapback]

HAHA! Ja har faktisk klart det samme! Hun "stod" på alle fire å spiste av kattematen!

Steike ka jeg flirte :!:

Gikk på trynet ned ei lang stentrapp, alle trodde jeg hadde blitt banket :no:

Lenke til kommentar

En gang ble det litt for mye innabords (sprit og hele regla). Jeg kom hjem og la meg i senga for å sove (helt klin umulig siden huet og synet dirra som en jævla opptrekks leke) og våkna neste morra plutselig. Da fikk jeg høre at jeg hadde gått rundt å spydd ute og virkelig sheia ut.

Weird shit :dontgetit:

Lenke til kommentar

8483346[/snapback]

Slår ikke den gangen vi satt i snekka og pilsa så tok han ene kompisen og pissa i ølen til han som eide snekka, haha.. Fyfaen han spydde :p

en annen kompis tok å satt seg på ølen til broren min, i rasshølet liksom, så drakk han av den , så viste han andre film av at han satt seg på ølen.. haha

Så tok bror mi igjen og tok tuten på ølen ( uten kork seff ) og tok forhuden rundt ølen og tok film av det, å kameraten drakk av den, så viste de filmen igjen ^^

haha

Orker ikke ramse opp dumme ting

Lenke til kommentar

8483346[/snapback]

Slår ikke den gangen vi satt i snekka og pilsa så tok han ene kompisen og pissa i ølen til han som eide snekka, haha.. Fyfaen han spydde :p

en annen kompis tok å satt seg på ølen til broren min, i rasshølet liksom, så drakk han av den , så viste han andre film av at han satt seg på ølen.. haha

Så tok bror mi igjen og tok tuten på ølen ( uten kork seff ) og tok forhuden rundt ølen og tok film av det, å kameraten drakk av den, så viste de filmen igjen ^^

haha

Orker ikke ramse opp dumme ting

8484802[/snapback]

Haha! geniale ting det dær ja! No er fylla på gang igjen, skal prøve å gjøre noe faenskap i kveld så det bli noe å fylle på hær :thumbup:

Lenke til kommentar

var drita en gang, så jeg og en venn drita fulle tok taxi til venesla ja bodde i høvåg foresten og taxi tilbake men gik av i kristiansand så det ble tilsammen 1000 kroner i taxi, og etter det så tok vi inn på hotell for vi ville ha merå drikke og hotell har minibar, drakk den husker ikke mer en at jeg våkna opp på hotellet og var 2k fattigere. tok taxi hjem oxo foresten. jeg er jevla dum i fylla vist jeg har penger, veldig generøs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...