jahas Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hei! Tenkte vi kunne lage en tråd for oss som har/kjører en pocket-bike. Har nettopp byttet clutchen på min, noe jeg har oppfattet at må skje ganske ofte. Ellers er det jo et morsomt framkomst-middel(leketøy), som glatt går over 60km/h på flat asfalt. Har dere spm. eller synspunkter kom med dem her Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) jeg liker pocektbikses, men har ikke en selv, kan du ikke slenge med noen linker til der du får det?? også vidre sånn også da?? altid drømt om og ha en. så kan godt fylle ut 1 post litt mer synes jeg Endret 26. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Pocketbike ser skøy ut :!: Monkeybike er også kult. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Pocketbikes er ikke lovlig å bruke i Norge, hverken på offentlig eller privat område. Denne tråden stenges, og eventuelle kommentarer på moderering taes på PM med meg. Pocketbikes er ulovlige her i landet. I Norge vil ingen få registrert slike kjøretøy siden de er ulovlige å bruke på vegen og heller ikke kan brukes i forbindelse med norsk motorsport. Norges Motorsykkelforbund (NMF) advarer publikum mot å kjøpe pocketbike motorsykler i Norge, fordi dette er et kjøretøy det er forbudt å bruke her i landet.(...) Det er heller ikke lov å bruke pocetbikes på lukkede baner eller avsperrede områder i henhold til motorsportforskriften, så lenge NMF ikke har organisert denne klassen innenfor forbundets virksomhet. NMF hadde for et par år siden oppe spørsmålet om å organisere pocketbike-klassen, men fant på det tidspunktet at det ikke var grunnlag for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg