FranzJosef Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Holder på å bestille en ferieleilighet for ei uke i Kroatia, "local charge not included" i prisen står det. Hva betyr det? Mva? Mva er 22% i Kroatia såvidt jeg kan se. Men er det mest sannsynlig at local charge er mva da? Endret 26. april 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Lokal charge er vel Telefon,Strøm,Vann o.l om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Moms på engelsk kalles som oftest GST, så det er ikke momsen det er snakk om. Litt vanskelig å si hva det er snakk om, siden vi ikke får se sammenhenget og hele teksten. Det betyr jo rett og slett bare at lokale avgifter ikke er inkludert. Er det snakk om en privatleilighet du skal leie? Høyst sannsynlig gjelder det da tingene du bruker der nede, hvis ikke annet er spesifisert. PS: La nettopp merke til at jeg dro opp en veldig gammel tråd. Det var ikke helt meningen. Jeg søkte etter Kroatia for å se hva folk her på forumet snakket om når det gjaldt det fantastiske landet, så håper ikke for mange tok seg nær av det! Endret 5. november 2008 av Cypherus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå