Gå til innhold

Vil noen bli spilleanmelder....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud for en forferdelig side.

hvis du vil ha treff er det to viktige ting å tenke på:

 

enkel og lettforsåelig layout (hw.no gamer.no er gode eksempler)

 

lett url å huske.. denne var helt bak mål komplisert

 

treffe en nisje tusen stk ikke har laget hjemmeside om før... sånn som her, du reklamerer for siden din (som var dårlig) hos en konkurent, gamer.no (Som er bra)

Lenke til kommentar

jeg kan godt bli spillanmelder for deg dersom du sender meg masse spill som jeg kan review'e for deg - 100% gratis :D

har både xbox og ps2, samt gamecube snart (og en meget bra PC), så det er ikkeno problem :D :D

 

hehe

 

seriøst.. alle .tk domener burde blitt slengt på dynga.. no offence..

Lenke til kommentar
herregud for en forferdelig side.

hvis du vil ha treff er det to viktige ting å tenke på:

 

enkel og lettforsåelig layout (hw.no gamer.no er gode eksempler)

 

lett url å huske.. denne var helt bak mål komplisert

 

treffe en nisje tusen stk ikke har laget hjemmeside om før... sånn som her, du reklamerer for siden din (som var dårlig) hos en konkurent, gamer.no (Som er bra)

 

Anyway...siden blir jo bedre...

Jeg må jo starte et sted...Skal vedde for at Gamer.no også var jalle i begynnelsen..

Lenke til kommentar

Stå på Treblad. Ikke hør på idiotene som alltid vet bedre. Pokker til svar. Om noen ikke liker siden din så er det bare å drite i. Bedrevitere trenger ingen. Syns slettes ikke det var verst. Som du selv sier; alle må byne et sted og all honnør til de som bygger.

 

Stå på og lykke til!!!! :D

Lenke til kommentar

Jeg vet "first hand" hva det krever å starte opp en sånn side, så all respekt. Siden er bra den, fortsett sånn så blir den enda bedre. Egentlig er vi konkurrenter, men jeg er i oppstartsfasen jeg også, akkurat ute med den nye versjonen av siden min: http://www.wargamingnor.com/.

 

Du kan jo ta en titt på den og få noen ideer og komme med innspill på min også?

 

God jul!

Lenke til kommentar

Syntes det absolutt det er bra at du gjør noe, selv om du og siden din kunne trenge litt enkel finpussing.

 

- Omtalene dine er ikke så verst skrevet, selv om du trekker fram mange unødvendige poenger og bruker mye slang. Skrivefeil samler du på. Vet at flere av oss unge driter i slikt som korrekturlesing, men du vil ofte bli sett på som mer seriøs hvis du er mer oppmerksom akkurat når det gjelder dette. Det kunne vært smart å skrive alt i f.eks. Word(med norsk stavekontroll) først, før du lastet opp teksten. Gode eksempler på omtaler kan du selvfølgelig finne her på gamer.no. :)

 

- Karakteren anmelderen gir spillet er hans mening, vet det, men du burde kanskje sammeligne med flere spill og vurdere dette mer grundig. Etter å sett på det du har gitt noen av spillene syntes jeg poengene/karakterene du hadde gitt dem var veldig høye, som om de hadde blitt satt i 1999. Se nærmere på dette, og ikke vær redd for å gi lave poengsummer, det fins ikke bare gode spill på markedet!

 

- Ellers synes jeg du kunne prøvd å få gjort siden litt mer oversiktlig og brukenvennlig.

 

Stå på! :D

Lenke til kommentar

Bra med flere norske gaming sider:D

To ting jeg har å trekke ned, det er det med skrivefeil, anmelder for pc hadde på de to anmleldelsene klart å skrive "presentasjon" feil ikke mindre enn 3 ganger, det er sterkt når det bare er 4 ganger nevnt:D

"Prestentasjonen" etc.

Også savner jeg litt mer den stilen gamer.no har, at man skriver en lang tekst der man inkluderer flere ting istedet for en punktvis anmeldelse.

Dette er selvfølgelig subjektivt, men min oppfatning er at det virker mer ryddig og lettere å lese.

Gir applaus for pågangsmot. Ikke gi deg.

Trenger flere norske gaming sider:>

Si ifra hvis du vil ha film anmeldelser på siden også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...