bomelby Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Når jeg skal installere vista kommer jeg til stedet der man skal velge hvilken disk du vil ha installasjonen på, der får jeg kun opp meldingen. "Finner ingen stasjon som oppfyller kriteriene til innstallasjon" Jeg får opp stasjonen på lista. Jeg har forsøkt med å slette partisjonen og jeg har formatert opptil flere ganger. Noen som har noen ideer? Det er original Vista Home Premium OEM. Endret 26. april 2007 av bomelby Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Oppfyller du ikke minstekravene til Vista? Kan være at det er en gammel maskin. Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 er nok ikke det som er problemet. Amd 64X2 4200, 2GB Ram, 2x200WD HD, 2x250GB WD HD. Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 problemet løste seg ved å koble vekk alle andre disker enn den som windows skal installeres på. Det viser seg at to av SATA portene mine er "crappy" også! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Godt det løste seg for deg. Trist at SATA portene har røket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå