LordShaft Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Heisann godtfolk! Jeg sliter med at R6: Vegas driver å låser seg når jeg spiller. går alt fra flere min til ett par min hver gang og når jeg skrur av og på igjen får jeg " rings of death" Skrur jeg av maskina ei lita stund og skrur på igjen er jeg kvitt problemet. spiller jeg da andre spilla mine! får jeg ikke dette problemet? eller har bare prøvd Gears of War, Crackdown og PGR3. Noen av dere som vet hva dette kommer av? Er det noe med den nye "pakken" å gjør? andre som har opplevd dette? Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen spill har jo det med og gi problemer for visse Boxer, slik som Oblivion skapte en del problemer for noen. Tror du har vært litt uheldig bare med den nye "updaten" som du nevner, kjære Lady Shave Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tror du vil få mere konkrete svar hvis du poster problemet ditt på www.xbox.com sitt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå