Drittsekken Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har laget en nettside for en som skal selge juletrær, han vil gjerne ha et kart som viser hvordan man finner frem til ham. Jeg tenkte at det kanskje gikk ann å få laget en link til et kartverk på nettet som viste dette (eks. Gulesider). Ser for meg da en link som dette "www.gulesider.no/kart.php?address=karl joans gate 1". Etter å ha tatt kontakt med Eniro, som har rettighetene til Gulesider, har jeg ikke fått noe svar. Er det noen som har gjort dette før? Eller vet om noen plass man kan få laget en slik link (til et kart)? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er jo bare å gå til gulesider.no, trykke på kart-delen og skrive inn adressen. Så kopierer du adressen fra adressefeltet og bruker den. Den er ikke logisk, men den fungerer: http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=p...214045700000000 Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Takker. Forventet meg vel en litt mer logisk adresse, derfor glemte jeg å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå