regeli Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tenkte å kjøpe meg ny HD. Tittet litt på WD sin WD5000AAKS HD. Den ser ut til å gjøre det bra i tester osv. Men er det noen som har erfaring eller kommentar før jeg svir av 1000kr? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg kjøpte 2 stk AAKS i forrige uke og har vært fornøyd så langt Bruker dem som lagring i 2 forskjellige maskiner og de går ganske stille og fint. Ligger på 32 grader i filserveren min og 39 grader i "gaming"-maskinen som ikke er like "luftig" Lenke til kommentar
regeli Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Leste at disken hadde kun 2 plater, var kjølig og stillegående. Så det kan nok stemme. Får trykke på "Kjøp". Takk for rask svar. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Leste at disken hadde kun 2 plater, var kjølig og stillegående. Så det kan nok stemme. Får trykke på "Kjøp". Takk for rask svar. 8475545[/snapback] Det stemmer det du sier ja, det er den siste versjonen med 2 plater Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) To plater? Det blir jo 250 GB per plate. Så vidt jeg vet er det ingen som har kommet så langt enda. Det er vel heller 3 plater á 166 GB. Jeg har disken selv i et eksternt kabinett, og synes både støynivå og varmeutvikling er helt kurant. Disken blir 38 grader (i følge diskens egen temperaturføler) når den står i kabinettet. Hadde en 500 GB Maxtor i det tidligere, og den var til sammenligning glovarm. Jeg må også slenge inn en annen kommentar på AAKS-diskene. De har tatt i bruk parkering av lesehodene - noe Hitachi hittil har vært alene om i 3,5"-markedet så langt, slik at ved støt unngår man at disse tryner ned i platene og ødelegges. Endret 26. april 2007 av KAS Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg er ingen harddisk-ekspert, men det står nederst i spesifikasjonene hos netshop at det er ny versjon med 2 plater http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=45747 Endret 27. april 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå