Gå til innhold

Fjerna installert sharewareprogram frå WinXP

hemo

Anbefalte innlegg

Nytt forum! Qlt!

Ska vi sjå: Når eit Sharewareprogram har tulla seg inn på maskina (og i regestry i WinXP), og eg vil sletta alt, så vil eg ha litt hjelp her!!

Har prøvd å sletta alt som heiter det same som programmet og produsenten, men likevel er ikkje alt vekke...

Eg kan ikkje bruka System restore! :(

...men kan eg finna ut ka nøklar eller sånn som må slettast? Kan eg f.eks. køyre eit program i bakgrunnen som logger installasjonsprosessen? Sånn at eg får ein logg over alle nøklar og filer som blei endra under installasjon?

God jul då! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Norton Systemworks 2003 finnes et program som heter CleanSweep som logger alt som skjer under en innstallasjon. Sett den på og prøv og installer shareware på nytt. Det geniale med CleanSweep er at du kan bruke det programmet til å ta vekk programmer (altså, ikke bruke programmet sin vanlige uninstall-funksjon, men bare bruke CS). Litt forsiktighet bør utvises ved fjerning av programmer som har innvirking på windows i seg selv (IE, MSMediaPlayer, Office o.l)

Lenke til kommentar

Tusen takk for gode svar!

Det regclean prog'et hjalp ikkje akkurat på detta prog'et (som eg no ville ha vekk), men det var veeeldig kjekt, likevel! Eg trur eg må bruka det framover!

Så då må eg nokk gå å skaffa meg CS eller System Works, ja!

Takk og bukk - frå Hemo!

Lenke til kommentar
Tusen takk for gode svar!

Det regclean prog'et hjalp ikkje akkurat på detta prog'et (som eg no ville ha vekk), men det var veeeldig kjekt, likevel! Eg trur eg må bruka det framover!

Så då må eg nokk gå å skaffa meg CS eller System Works, ja!

Takk og bukk - frå Hemo!

Skaff deg system works 2003 du. Det har mangen nyttige programmer som hjelper deg å holde pc'en din fri for junk og annet boss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...