Myst Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Hei Tenkte jeg skulle starte emnet her også, siden saken ble et godt debattema. Link til saken på VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150532 Jeg syns denne saken viser et godt poeng. Er det alltid slik at det er mannen som forgriper seg på kvinnen først? Hva med bakgrunnen for handlingen? Jeg har opplevd at damene leker med oss, gir oss flørtende blikk og sender ut falske signaler, bare for egen underholdning. De liker å se oss lide og prøve å oppnå noe vi ikke kan få. Så min konklusjon er at noen ganger er det kvinnen selv som oppfordrer til overgrep, ved å sette mannen i dårlig lys. De aner ikke hvilke effekt de gir oss ved deres "uskyldige" handlinger. De håner oss. Hva er deres meninger om saken? Hvem har rett? Endret 26. april 2007 av myst84 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 dette er allerede noe som diskuteres i denne tråden. jeg foreslår at diskusjonen fortsetter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg