Iminzilion Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Faen så happy. etter LANG tid så kan jeg endelig kjøre 3 skjermer på min pc med billig løsning Kjører 19"widescreen og 17" på skjermkort hovedpc. Og 17"lcd på en annen pc. Bruker MaxVista som er laget for å streame og emulere ekstra skjerm igjennom annen pc. Resultatet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 grattis. har selv hatt tre skjermer på maskinen min en stund allerede. jeg har per idag tre 19" flatskjermer koblet til maskinen min. det er deilig å kunne titte på flere ting samtidig Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 hehe. mhm. Men. 19" flatskjermer... mmmmmmmmm. Er noe annet en mine. hehe Viss du noen gang har lyst så kan du *kremt* donere. Er så fornøyd med min 19"widescreen ifra Packard Bell at jeg vurdere å kjøpe 2 til av den. Eneste siden alle blir 19"widescreen da så må jeg invistere i nytt bord til alt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Digg! Er ganske deilig med flere skjermer. Sitter med 2x19" LCD på jobben. Her sitter jeg "bare" med en 22" LCD, funker det også Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det var helt ærlig den verste playlisten jeg har sett noensinne. Gratz med skjermene forresten. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 ikkje tenk på playlisten. Er samlinger ifra flere folk. Så er det litt mye rart Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå