Gå til innhold

Gitarskole? ja eller nei.

Klauz

Anbefalte innlegg

Hvor? Pris? Har lyst til å lære economy picking og fikse noen uvaner. Er selvlært til nå, men har lyst til å fin pusse teknikken.

8494418[/snapback]

Han blir innleigd av skulen. Veit ikkje kvar han underviser ellers, men han held vel til utanfor Bergen ein stad.

8497832[/snapback]

Leter etter noe i Oslo jeg :( jaja.. Hvis dere vet eller kommer på noen kurs eller gode lærere så bare si ifra :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Går til en venn av onkelen min ellerno nå og da (2-3 ganger i måneden kanskje, mindre i det siste). Er mest for å få veiledning, spørre om ting jeg lurer på osv, i tillegg til å få bort disse uvanene man som kjent ofte får når man bare holder på for seg selv. Vil fortsatt påstå at jeg er selvlært, selv om han har vært til stor hjelp. Brukte bl.a utelukkende downstrokes inntil han påpekte at alternate picking var en god idé. =p

Å, ja, er snakk om gitar her, om det ikke ble helt klart.

Lenke til kommentar

Jeg er vel for det meste selvlært av youtube, jeg har ingen til å se på teknikken min, men jeg finner fort ut om jeg gjør noe galt. I begynnelse for et år siden så skjønte jeg ikke så mye av pull offs, sliding og bending. Jeg la til meg en vane som gjorde at jeg alltid bente strengen nedover og ikke oppover.

Men så fant jeg Justin Sandercoe på youtube, og senere nettsiden hans, og selv om han ikke sitter å ser på spillingen din, så får man veldig mye informasjon om hvordan man skal gjøre ting riktig.

Endret av victoryseieren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...