NaboeN Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har for øyeblikket stoffinteriør i min Opel Vectra 96 sedan. Fant etter mye leting ett brukt skinninteriør til salgs, problemet er at dette sto tidligere i en Vectra 98 combi og ikke en sedan.. Noen som vet om interiøret vil passe i min..? For min del så ser jeg ikke for meg at det er noen særlige interiørmessige forskjeller på de to utgavene, men vil være på den sikre siden.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 skulle ikke tro det var mye forskjell men jeg ville nok hørt på ett opel verksted for å være sikker. har opel vectra b 97 selv, merket noe til at bilen drikker olje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sjekk om du har olje i vannet, eller om det lekker olje (eller kjølevann) fra toppakningen. Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 har opel vectra b 97 selv, merket noe til at bilen drikker olje? 8485673[/snapback] Er stadig under panseret og fyller.. Men jeg har 2,5 litersutgaven som visst skal være viden kjent for sitt oljeforbruk.. Hvilken motorstørrelse har du..? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg har 1,6 16v, er det liksom no feil med bilen eller hva er det da? har du 2,5l ? er ikke den med V6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå