Quattro7 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kan jeg bruke Adobe Premiere Pro som redigeringprogram til musikk? Skal bare klippe og lime musikk. Kan vel velge Export --> Audio til slutt. Skulle gjerne brukt noen andre, men det er til et prosjekt som begynner idag (Torsdag), og Adobe PPRO er det redigerinsprogrammet jeg kan best. Eller finnes det noen andre bedre programmer som er lette å lære? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ser ingen problem med å gjere det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Audacity og goldwave er de enkleste jeg har prøvd. AUdacity er opensource. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Adobe Audition bruker jeg. Funker fett til mitt bruk, men vet egentlig ikke hvor bra det er, men det er jo adobe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 nå har ikke jeg prøvd, premier, men hvis du bare skal klippe i lyd burde det gå greit, ellers er det endel begrensninger. men hvis du skal fortsette med musikk, så burde du lære deg et prog som er laget til det, f.eks cubase eller noe annet som er billig eller gratis hvis du ikke vill bruke penger på det.. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg bruker Cool Edit Pro, men det er en stund siden det kom får første gang, men veldig proft. I dag er det kjøpt opp av Adobe og heter Audition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå