Gå til innhold

Hvilken strømforsyning er mest stillegående?

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag en Hiper strømsforyning hvor viften bruker utrolig mye i forhold til resten av PC'en, og ikke så kult når den står i stuen. Finnes det noen andre som er mer stillegående? Jeg vet ikke nøyaktig hvor kraftig jeg trenger med det er en AMD 4800+, med Geforce 7900GTX og 2 harddisker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i dag en Hiper strømsforyning hvor viften bruker utrolig mye i forhold til resten av PC'en, og ikke så kult når den står i stuen. Finnes det noen andre som er mer stillegående? Jeg vet ikke nøyaktig hvor kraftig jeg trenger med det er en AMD 4800+, med Geforce 7900GTX og 2 harddisker..

8473918[/snapback]

Tja, jeg har ikke prøvd så mange egentlig, men Seasonic og Mist går for å være to stillegående i hvertfall. Jeg har en Seasonic selv og hører den ikke ift andre vifter i kassa (Antec P180 etc etc).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tenkte jeg skulle få ut fingern og få bestilt et ny strømforsyning og hadde tenkt på Seasonic 430W som var anbefalt her.

Men på denne linken du postet står Corsair HX520W med 8+ på støy, mens Seasonic har 8. (10 er helt støyfri). Og den har 520W, modulære kabler. og mindre støy.. Den koster litt mer da, og vet ikke hvor mye mindre støy den har heller.

Endret av Milzit
Lenke til kommentar
Hva med å ta en titt på denne: https://prisguiden.no/product.php?p...584d#userReview

8474386[/snapback]

Men etter å ha lest litt på silentpcreview.com er det vel ikke akkurat anbefalt med vifteløs PSU, men hvis denne kan kobles til ekstra vifte er jo det bra. Har i tillegg noen kabinettvifter, men blir det ikke for lite sirkulasjon av dette? Det stod på Netshop sine side at denne var utgått nå.

Endret av Milzit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...