monkeyboogie Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er det å jobbe i budbil bransjen? Hvor lange dager er det? Er det behagelig jobb for folk som liker å kjøre bil? Hvordan er betaling med slike jobber? Kan noen forklare for meg! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er sikkert endel tidspress, for ikke å snakke om mye inn og ut av bilen og mas med parkering osv. hvis du kjører i byen. Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg jobber i posten, så det kan nok ikke sammenlignes. Men jobben er grei. Kjekt å levere pakker, blir litt tunge løft nå og da. Tidspresset henger over deg men det ganske greit egentlig. Bare jobbe skikkelig når du skal, og heller ta deg en god velfortjent pause. Smile, være høflig og være presis, helst litt tidlig. Ingenting er som sure kunder som har venta i evigheter på pakka og mener alt er din feil uansett lykke til uansett Lenke til kommentar
Carbo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan er det å jobbe i budbil bransjen? Hvor lange dager er det? Er det behagelig jobb for folk som liker å kjøre bil? Hvordan er betaling med slike jobber? Kan noen forklare for meg! Dersom du liker å kjøre bil, vil du som oftest i bud og budbil- bransjen finne ut at det er en ganske privilligert jobb. Vær obs på at du ikke må la deg affisere av uintellektuelle billister og trafikkanter, de vil du se konstant. Noen arb. givere innen bud stiller også tidsfrist.....sørg for at du velger et firma som står for samme ideologier som deg selv, ellers tør jeg ikke å se for meg hva du en dag gjør med deg selv, bilen din og en trailersjåfør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå