Gå til innhold

Nytt surround anlegg 12-25K

Anbefalte innlegg

Endret førstepost.

Ser etter bra høytalere til musikk og filmbruk.

Pris er 10-25K

Opp til 40K om det er med bra forsterker og dvd.

Har sett litt på en System Audio/Harman Kardon system til ca 40K

Settet består av

SA 1550 - Front

SA Talent - Bak

SA SubElectro

SA 710AV - Center

Harman/Kardon DVD37

Harman/Kardon AVR445

Total for dette er 41000+ kabler.

Det er ikke noe hast med kjøp så jeg rekker å spare litt ekstra.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du vil får mye glede ut av det settet som nå står å førsteposten.

SA lager høyttalere av god kvalitet.

Men igjen, når man sal bruker litt penger så burde du dra på butikken å høre på det. Helst dra på andre butikker å høre på andre anlegg så du har noe å sammenligne med

Lenke til kommentar
Tror du vil får mye glede ut av det settet som nå står å førsteposten.

SA lager høyttalere av god kvalitet.

Men igjen, når man sal bruker litt penger så burde du dra på butikken å høre på det. Helst dra på andre butikker å høre på andre anlegg så du har noe å sammenligne med

8474880[/snapback]

Har hørt de SA høytalerne hos en kamerat, men må vel ta meg en tur sørover for å finne noe å sammenlikne med. Tenker jeg tar et slikt sett i hvitt for å få litt kontrast mellom høyttaler og tv/tvbord.

Lenke til kommentar

Hei, fin pakke du har sett på her ja. Men legg på de ekstra 500,- og gå for 720 centeren heller! Og får du råd så vil jeg virkelig anbefale deg å gå opp til 1750 fremfor 1550. Forskjellen er stor!!

Ellers så skal du nok klare å få prutet til deg en grei pakkepris på dette. Hifi Center Kjeden gir 2k i rabatt på sub hvis du kjøper komplett SA pakke, de har hvertfall annonsert med det tidligere. Og H/K 445 selges ut nå, så der kan du gjøre et greit kupp på utstillingsmodellen. Går for 10k har jeg sett i butikken.

Ellers vil jeg anbefale noen av nordost sine flatline kabler, gode kabler til front og center hvertfall. Bakhøyttalerne er jo ikke like viktige.

Og sub så regner jeg med det er SE200 du har sett på, det er hvertfall den som er verdt å satse på av disse to.

Lenke til kommentar
Hei, fin pakke du har sett på her ja. Men legg på de ekstra 500,- og gå for 720 centeren heller! Og får du råd så vil jeg virkelig anbefale deg å gå opp til 1750 fremfor 1550. Forskjellen er stor!!

Ellers så skal du nok klare å få prutet til deg en grei pakkepris på dette. Hifi Center Kjeden gir 2k i rabatt på sub hvis du kjøper komplett SA pakke, de har hvertfall annonsert med det tidligere. Og H/K 445 selges ut nå, så der kan du gjøre et greit kupp på utstillingsmodellen. Går for 10k har jeg sett i butikken.

Ellers vil jeg anbefale noen av nordost sine flatline kabler, gode kabler til front og center hvertfall. Bakhøyttalerne er jo ikke like viktige.

Og sub så regner jeg med det er SE200 du har sett på, det er hvertfall den som er verdt å satse på av disse to.

8489097[/snapback]

Er vel bare og begynne å spare. Tror du hificenter.no kan ta inn hele settet i hvitt for meg? vil ha det til å stå ut fra resten av tv-komponentene.

Lenke til kommentar
Er vel bare og begynne å spare. Tror du hificenter.no kan ta inn hele settet i hvitt for meg? vil ha det til å stå ut fra resten av tv-komponentene.

8490039[/snapback]

Får alt i hvitt ja. :) Men kan hende det er litt lengre leveringstid. Selv går jeg å venter på at SA Ranger skal bli tilgjengelig i hvit! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...