Gjest member-101642 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Vet at bildet ikke er bra, men jeg ønsker likevel tilbakemelding på det. Er ute etter å lære. Edit: la ut et med litt mer farger. Endret 25. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 syns det var fint jeg fått til ramme rundt og det er bra. men jeg er ikke no bilde pro. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei, er ingen ekspert selv heller, men jeg har da et tips jeg tror ville ha gjort det hakket mer spennende. Senk kameraet nærmere elven. Det ser ut som om kameraet er holdt et godt stykke over elven, og jeg tror at bildet ville blitt bedre dersom du hadde kommet helt ned til vannet i elven. Ellers savner jeg litt farger. Litt flatt og kjedelig lys syns jeg.... Kunne kanskje med fordel ha vært tatt på et annet tidspunkt på dagen og gjerne året ? Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Fint bilde, ble mye bedre med litt farger. Fin bakgrunn, men syns at greinene i venstre hjørnet nede ble litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå