larsan2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Qote endre! e såg litt nermere på edn å kansje d va en lotus men d e jo akkurat samme bilen bortsett fra motoren da. å stylingen.. lotusen har twin turbo Lenke til kommentar
cooojan Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Lous Omega er så javlig fin !! Æ prøvde å finne den i anonsa, men fant ingenting... Det er mitt favorittbil... Men den koster sikkert ufattelig mykje Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) men "jeg" har vel lov å skrive "eg" sant? jeg kan slutte om dere vi det altså.. jeg har bare alltid skrevet slik .. o gjeg syneste det burde vere greit siden det er to hovedspråk i norge..! ja.. lotus omega er en fin bil .. det er vel de samme karosseriet som opel har.. opel kjøper vel bare karosserene og setter litt "sintere" motor i den?? Dobbeltpost slått sammen. Bruk knappen merket "Rediger" neste gang. -Marley Endret 26. april 2007 av Marley Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 men "jeg" har vel lov å skrive "eg" sant? går fint det, det er jo nynorsk og et offisielt språk i norge. bare ikke bruk en haug med forkortelser og skriv usammenhengende så går det så bra atte. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 den er grei.. nå tenkte jeg mer p det Kontorstol sa da..! Lenke til kommentar
cooojan Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 men "jeg" har vel lov å skrive "eg" sant? går fint det, det er jo nynorsk og et offisielt språk i norge. bare ikke bruk en haug med forkortelser og skriv usammenhengende så går det så bra atte. 8473880[/snapback] Sorry ! jeg er bare vant å skrive på nord norsk dialekt... Er det noe som vet om bra bilsider på nett ? Dobbeltpost slått sammen. Vennligst bruk knappen merket "Rediger" neste gang. -Marley Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 La meg bare få påminne dere om forumets regler om å bruke enten bokmål eller nynorsk i forfattingen av innleggene her. Hold dere til et av disse, er dere snille. Dialekt er ikke et godkjent skriftspråk. Og husk at vi har en knapp merket "Rediger" på bunnen av innlegget. Bruk denne! Ser jeg mer konsekvent bruk av dobbeltposting og med det også neglisjering av reglementet vil det få konsekvenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå