Gekonody Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg vil spille Battlefield 2, men jeg har PCI-buss-inngang! HJELP! Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kanskje det kunne hjelpe viss du fortalte oss hva som skjer når du prøver å starte spillet. Og gjerne også hvilket skjermkort du har. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
peiper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg vil spille Battlefield 2, men jeg har PCI-buss-inngang! HJELP! Hva gjør jeg? 8473152[/snapback] Du må lete opp et av disse kortene: X1300 X1550 Det er ikke særlig forskjell på ytelsen på disse kortene, så du får slå til på det første du finner. NB! Disse kortene lar deg kjøre BF2, men vær forberedt på at absolutt alt må kjøres ned til minimum. 800x600, alt på minimum og øk drawing length så langt opp kortet klarer på en "normal" framerate. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg vil spille Battlefield 2, men jeg har PCI-buss-inngang! HJELP! Hva gjør jeg? 8473152[/snapback] De fleste PCer har PCI-bus. Mener du at du har et PCI skjermkort? I sa fall ma du skaffe deg et PCI-express eller AGP skjermkort. hvor god PC har du? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg vil spille Battlefield 2, men jeg har PCI-buss-inngang! HJELP! Hva gjør jeg? 8473152[/snapback] De fleste PCer har PCI-bus. Mener du at du har et PCI skjermkort? I sa fall ma du skaffe deg et PCI-express eller AGP skjermkort. hvor god PC har du? 8473367[/snapback] Hvis han har PCI kortplasser, hjelper det lite med AGP eller PCI-e skjermkort. Men mer info om PC'n hadde vært fint ja. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Finnes det HK med bare PCI plasser da? Isafall ma han vel skaffe seg nytt HK ogsa. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Finnes det HK med bare PCI plasser da? Isafall ma han vel skaffe seg nytt HK ogsa. 8476330[/snapback] Det er akkurat det det gjør. Typisk crap fra dell eller hp eller noe annet elkjøprask. Du ser det for deg: "Lynrask Celeron CPU på hele 2,66GHz, 1024MB internminne, kraftig integrert grafikkort med 512MB minne, 40GB platelager som spinner med ufattelige 5400 rpm" ... og 2 ledige PCI spor. Ser for meg en sånn PC. Og da er PCI skjermkort eneste løsning. Vel man kan kjøpe HELT ny pc da, det er alltid en god løsning :!: Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Finnes det HK med bare PCI plasser da? Isafall ma han vel skaffe seg nytt HK ogsa. 8476330[/snapback] Det er akkurat det det gjør. Typisk crap fra dell eller hp eller noe annet elkjøprask. Du ser det for deg: "Lynrask Celeron CPU på hele 2,66GHz, 1024MB internminne, kraftig integrert grafikkort med 512MB minne, 40GB platelager som spinner med ufattelige 5400 rpm" ... og 2 ledige PCI spor. Ser for meg en sånn PC. Og da er PCI skjermkort eneste løsning. Vel man kan kjøpe HELT ny pc da, det er alltid en god løsning :!: 8476386[/snapback] Å kjøpe PCI skjermkort nå er bortkasta. De er dårlige og dyre... Kjøp heller ny pc! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Men jeg, jeg trenger et PCI skjermkort jeg Far visst ikke lov a vise 3 skjermen samtidig med AGP kortet mitt =/ foler at tradstartet har forlatt traden :o Endret 26. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå