mona14 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 men jeg trenger å få det på norsk.. *prøver engang til* Hm, merkelig.. Gjør jeg det rett? Jeg går inn på; http://photofiltre.free.fr/download_en.htm Deretter trykker jeg på; English version Helpfiles translated by John Corliss Trykker lagre, og lagrer den på Programfiler på disk C. Deretter luk. Så går jeg inn på http://photofiltre.free.fr/download_en.htm igjen, og trykker på Norsk / Norwegian / Norvégiens Translated by Geir Håkon Eikland / Jun 2005 / 52 Kb Deretter trykker jeg lagre, finner Photofiltre på disk C og Programfiler og lagrer den der? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ikkje heilt: Last ned installasjonsfila (den fyrste du nemner) og køyr den (dobbeltklikk). Då vil programmet verte installert, til C:\Programfiler\Photofiltre. Last ned den norske språkfila (den andre du nemner). Legg den gjerne i C:\Programfiler\Photofiltre, men det er eigentleg det same kor du legg den. Høgreklikk på den, og velg Pakk ut filer (eller noko slikt, det kjem litt an på kva som er installert). Om du får spørsmål om du vil erstatte filer, berre trykk Ja. I C:\Programfiler\Photofiltre ligg det ei fil som heiter TranslationEN.plg. Slett denne. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Nå har jeg gjort dette, men finner ikke den TranslationEN.plg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ser det ikkje slik ut i mappa? Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 der fant jeg den engelske, la den i papirkurven og tømte den. men jeg får fortsatt photofiltre på engelsk : / Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Rart, om den norske språkfila er den einaste der skal det no verte norsk ... Hadde du programmet opent må du truleg lukke det og starte det på ny. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hadde ikke det eller. Avinstallerer Photofiltre jeg, og prøver på nytt.. Nok engang.. Nå har jeg avinstallertog installert Photofiltre ett par ganger, men den kommer fortsatt på engelsk : // Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Minner om kva Nettiketten seier om bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Poster denne etter at det ved gjentatte ganger er blitt posta 2-3 innlegg etter kvarandre. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du kan reinstallere so mange gonger du vil utan at det har nokon effekt. Det einaste eg kan tenkje meg at du gjer feil er at du berre flytter språkpakkefila du lasta ned direkte til C:\Programfiler\Photofiltre utan å pakke den ut. Ein siste gong, heilt frå byrjinga. Last ned installasjonsfil og språkpakke, og legg dei på skrivebordet. Installer programmet, ved å køyre (dobbeltklikke) på installsjonsfila. Pakk ut innhaldet i språkpakken ved å høgreklikke og velge Pakk ut .... Du har no fått ei fil som heiter TranslationNO.plg og to HTML-filer som heiter PhotoMasque.htm og PhotoFiltre.htm.[/i]. Kopier den fyrste, og legg den i C:\Programfiler\Photofiltre. Slett fila TranslationEN.plg frå den same mappa. Video som viser installsjonsprosessen: link (høgreklikk, lagre mål som). Merk ein ting når det gjeld videoen: Der har eg WinRAR installert, har du ikkje WinRAR eller WinZIP installert ser det når eg høgreklikker på ei ZIP-fil slik ut (i Vista, er omlag tilsvarande i XP). Endret 3. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Der ja. Er GIMP også på norsk? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gimp kjem berre delvis oversatt til norsk, og det er kanskje ikkje det enklaste programmet. 8473288[/snapback] ... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Om eg hugsa rett iallall. Klarte ikkje installere norsk versjon når eg prøvde no, uvisst kvifor. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hm.. Har prøvd meg litt på Photofiltre, men synes det var litt lite å gjøre der.. Etter det jeg har funnet ut allefall.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Testet PhotoFiltre nå litt, fungerte veldig bra her syntes jeg. Ellers har jeg brukt Gimp en del, bare å følge noen enkle tutorials før man begynner Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Da er det nok bare jeg som ikke har funnet alle effektene osv.. Det jeg har gjort er bare enkle og lite detjalerte ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå