Micern Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Heisann. Har vurdert å gå til innkjøp av det følgende 5.1 oppsettet av høytalere som primært skal brukes til film og tv i et rom på cirka 16 kvadratmeter: Front: 2 stk Dynavoice F6 Center: Dynavoice Magic C-4 Bak: 2 stk Dynavoice Magic S-4 Sub: XTZ 99 W10.16 eller 8.16 Forsterker har jeg ikke bestemt enda, men den bør være relativt billig og bra til den prisen. Tenker meg fra rundt 2000-3500 kr. Noen som har noen forsterkere de kan anbefale? Er det stor nok forskjell på 8 tommer suben og 10 tommern til å rettferdiggjøre 1200 kr mer i utlegg? Takk på forhånd for alle svar som forhåpentligvis kommer Er veldig ny på dette området Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hva med Cambridge 540R? Er 200 over prisen du nevnte men uten tvil verdt det. Du kan også se på Pioneer VSX-916(Med forbehold om at denne ikke er særlig til kraftstasjon for å si det sånn.) Du er ikke villig til å vente senere med å utvide til hjemmekino for å få deg en skikkelig forsterker? Man vinner så utrolig mye på å være tålmodig når man skal kjøpe Hi-fi. Subene har jeg ikke hørt,så har ikke mye jeg skal ha sagt om de der men generelt så merker man forskjellen mellom 8 og 10 så lenge man snakker om suber av en viss kvalitet. Edit: Så du lurer på om rommet er for lite. Har hatt en del mer på et rom som maks kan ha vært 13, uten at det har vært noe å bekymre seg for. Det er så klart ideelt med et større rom,men du skal ikke ha store problemene. Endret 25. april 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Micern Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Ok, takk for svar. Får sjekke ut de to forsterkerne du nevnte Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du kan også lese guiden jeg har link til i signaturen. Kan være en del der som gjør ting enklere for deg. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takker Kom nettopp over denne forsterkeren http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320439 som jeg tror kan være et mulig alternativ. Er jeg helt på jordet eller funker den der greit? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vel,en annen kar på foumet her sa jo i går at Yamaha er en av de bedre når det gjelder hjemmekino. Har hørt ganske lite av dem selv,kun en faktisk. Sjekket strømforsyningen på den, og den lå på 360 watt. Tror det skal være tilstrekkelig for Dynavoice settet ditt,men om du senere skulle tenke på å bytte til noe litt mer krevende kan det bli vanskelig. Er det valget du må ta. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Ok, takker for svar. Blir vel en stund til jeg eventuelt skal oppdatere settet, så tror kanskje jeg går for Yamahaen. Skal vel klare seg en god stund vertfall. Takk for all hjelp DanielL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå