Gå til innhold

Vurdering av Mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Link

1) Kan man legge alle slags filer på denne (bruke den som en ekstern harddisk)?

2) Noen generelt store ulemper ved denne som jeg overser? Jeg trenger ikke radio.

3) Forslag til andre spillere som du synes er bedre?

Endret av questra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke godt å si, men kan gi noen råd:

1. Jeg regner med at den oppfører seg som en flyttbar disk når du kobler den til PCen med kabel.

2. Ulempen er at den er mistenkelig billig og ikke er av noe spesielt merke. Den typen spillere er ofte laget i svært dårlig kvalitet, og kan fort gå istykker.

3. Kommer vel an på bruksområdet, og hvor mye penger du er villig til å legge i den, men en noenlunde tilsvarende spiller ville være Creative Zen V (kjenner opptil flere med denne spilleren, ikke fått med meg at det var noe dårlig kvalitet på den, så ta anmeldelsene med en klype salt) (som man forøvrig alltid skal gjøre med slikt).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Enig, synes også at den virker billig så det var derfor jeg spurte om noen så noen opplagte ankepunkter. Dårlig kvalitet er vel hva du får igjen, ja. Men likte designet på den, så jeg får vel prøve å behandle den forsiktig.

Lenke til kommentar

Ser at en av agentene våre i Kina leverer akkurat denne modellen. Og ja, den er billig.

Har tatt inn tilsvarende spillere før, og gjør det nok ikke igjen. Det lyser ikke akkurat kvalitet, men er vel grei nok til å høre musikk på. Håper du ikke har tenkt å se video på den. Den bruker et propritær filformat som du må konvertere til (det er greitt nok), og ofte blir filene større enn opprinnelig. Bildekvaliteten synes jeg ikke var så mye å rope hurra for heller.

Men som ren mp3 spiller, kan den kanskje gjøre nytten. Pass på at den ikke har 2,5mm hodetelefonutgang. Noen iPod kloner har det.

Endret av Vostok.no
Lenke til kommentar

Om du ikke trenger videofunksjonen eller skjermen, og vil ha noe som varer mer enn til skolen og hjem, er det nok lurere å gå for f.eks. en SanDisk Sansa, som i det minste ikke går i stykker med en gang. Et langt tryggere kjøp.

Sansa m250 er til og med billigere enn denne MP4-spilleren.

(Og siden Ødegård uansett kommer innom og bemerker det, lydkvaliteten er ikke super på en Sansa, men jeg tviler på at MP4-spilleren er særlig bedre).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...