ZaKo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei! PCn til fattern(gamle min som jeg satt opp selv) har nå i det siste hatt problemer.. Det startet med at den kunne kutter helt ut,også ha problemer med å starte opp igjen. Selvom psu var slått av kunne det blinke blått ut av CPU indikatoren framma toweret. Altså der den lyser ut når den står på. Noenganger ble skjermen fullt av farger og omtrent som et "kart". Da skjedde det ingenting,men måtte restarte PC. Nå vil den nesten ikke starte. Starter opp noen sekunder,også kutter den ut. Nå når jeg testet å starte den opp igjen. Da stod det først noe med BIOS feil osv. ellerno..fikk ikke tid til å lese:P Huff dette blir så mye tull. Så kom den til Windows..også like etter så skrudde den seg av. Hva F kan dette være da? Sorry for rotete innlegg ass..men skrev det i hytt og pine Hovedkort? CPU? PSU ? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mange farger på skjermen? hmm, det første som slo meg var om skjermkortet holder på å ta kvelden. Test med et annet kort og så kan du utelukke det med en gang, man må starte et sted. Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hva om jeg prøver å starte PCN uten skjermkortet da? Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Funka ikke:( forsøkt uten skjermkort og remonterte HDD kablen,så ut til å funke..kom inn i windows..også kutta den plutselig ut igjen. Og den PCU lampa blinker igjen....FAtter ikke ass! For den kan være periodisk dø til å komme helt til Windows å fungere.... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan kom du deg til windows hvis du starta uten skjermkort? Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Asså...Huff:P Vet ikke hvor langt den kom da,men jeg forsøkte opptil flere ganger å starte opp PCn. Men den kutta ut da også,samme om det satt i eller ikke.. om du skjønner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå