Gå til innhold

Har 6600GT Agp, oppgradere maskin, kjøpe nytt?

Anbefalte innlegg

Skal nå oppgradere pc'en med Intel E4400 og DDR2 ram på 1GB.

Har tenkt å kjøpe ASRock sitt hovedkort som støtter AGP og PCI-E, både DDR og DDR2 støtter den også.

Jeg har valgt dette hovedkortet da jeg har et 6600GT AGP kort som jeg har fra før, men bør jeg bytte ut dette? Hvor mye koster et skjermkort som er like bra som dette i PCI-E versjon?

Hva bør jeg eventuelt velge av ATI eller Nvidia? Bruker maskin mest til Windows og filmer, ikke så mye spill (knapt noe i det hele tatt)...

Svært takknemlig for kjappe tilbakemeldinger da jeg snart må endre bestillingen før den går gjennom hos nettbutikken :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal nå oppgradere pc'en med Intel E4400 og DDR2 ram på 1GB.

Har tenkt å kjøpe ASRock sitt hovedkort som støtter AGP og PCI-E, både DDR og DDR2 støtter den også.

Jeg har valgt dette hovedkortet da jeg har et 6600GT AGP kort som jeg har fra før, men bør jeg bytte ut dette? Hvor mye koster et skjermkort som er like bra som dette i PCI-E versjon?

Hva bør jeg eventuelt velge av ATI eller Nvidia? Bruker maskin mest til Windows og filmer, ikke så mye spill (knapt noe i det hele tatt)...

Svært takknemlig for kjappe tilbakemeldinger da jeg snart må endre bestillingen før den går gjennom hos nettbutikken  :w00t:

8472669[/snapback]

Poenget med å kjøpe ASrock er vel å bruke både ram og skjermkort på nytt. Med ny RAM og muligens nytt skjermkort, kan du se deg om etter et rent PCI-e kort. kort som er nogenlunde tilsvarende 6600GT, vil være X1600 eller 7600GS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...