Cutthroat Bill Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 @ førstpost: Hehe, da var det som jeg trodde; så og si helt likt til Halo 2. Samme teite bevegelsene også, i hvert fall om man skal dømme etter de filmene som er gitt ut til nå. Og dette med at grafikken i single player vil bli lik Gears of War er bullshit. Om dere laster ned filmene på Xbox LIVE Marketplace så ser dere fort at det ikke er i nærheten engang. Så tenker dere "men det er jo lenge til spillet gis ut enda", og dette er helt riktig, men ikke pokker om de kommer til å oppgradere grafikken så mye, på så kort tid. Og om de ville ha klart og villet det, så ville de neppe ha gitt ut de filmene som viser singel player grafikken på dette tidspunkt da det ville gitt svært dårlig inntrykk. Om de virkelig ville oppgradert grafikken så mye, så hadde de ventet med å gi ut disse filmene til det var kommet nærmere målet. Men ikke missforstå, grafikken blir nok god, i singel player i alle fall, men bare ikke Gears of War-god. Og dette er så klart bare min mening. Lenke til kommentar
NK Slayer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette er bare en beta gutta, spillet blir mye bedre. no worries Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette er bare en beta gutta, spillet blir mye bedre. no worries 8571011[/snapback] Tviler at det blir så mye bedre. :/ Mark my words.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Tviler på at online delen vil se særlig mye bedre ut, men dette her visste vi jo på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette er bare en beta gutta, spillet blir mye bedre. no worries 8571011[/snapback] Dette er multi-player, single-player blir mye bedre. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bungie har sagt at Grafikken blir noe likt det som er på den film-snutten de har vist på e3.. Så, hvis det blir noe i næærheten av det så blir det jo helt konge! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Det gjelder jo enspiller delen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det gjelder jo enspiller delen. 8574367[/snapback] Ja, det var det jeg meinte. glømte og skrive det.. hehe. Multiplayer grafikken har jo ikke så mye og si, der er det jo gameplayet som gjør det morsomt, så grafikken der blir mer en bra nok Endret 9. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 MEN, største grunnen til at jeg spiller dette er pga jeg vil "Finish the fight". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 MEN, største grunnen til at jeg spiller dette er pga jeg vil "Finish the fight". 8576591[/snapback] Heilt enig Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 For det første er det veldig dårlig kvalitet på bildene. For det andre, det at MP-delen har litt redusert grafikk for å få spillet til å flyte bedre og slikt er helt greit for min del. Men jeg kjøper Halo 3 pga. "Finish the Fight" jeg også da. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 MEN, største grunnen til at jeg spiller dette er pga jeg vil "Finish the fight". 8576591[/snapback] Japp. Gleder meg noe helst sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå