Gå til innhold

Halo2 vs Halo3 sammenligning

Mala

Anbefalte innlegg

@ førstpost: Hehe, da var det som jeg trodde; så og si helt likt til Halo 2. Samme teite bevegelsene også, i hvert fall om man skal dømme etter de filmene som er gitt ut til nå.

Og dette med at grafikken i single player vil bli lik Gears of War er bullshit. Om dere laster ned filmene på Xbox LIVE Marketplace så ser dere fort at det ikke er i nærheten engang. Så tenker dere "men det er jo lenge til spillet gis ut enda", og dette er helt riktig, men ikke pokker om de kommer til å oppgradere grafikken så mye, på så kort tid. Og om de ville ha klart og villet det, så ville de neppe ha gitt ut de filmene som viser singel player grafikken på dette tidspunkt da det ville gitt svært dårlig inntrykk. Om de virkelig ville oppgradert grafikken så mye, så hadde de ventet med å gi ut disse filmene til det var kommet nærmere målet.

Men ikke missforstå, grafikken blir nok god, i singel player i alle fall, men bare ikke Gears of War-god.

Og dette er så klart bare min mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dette er bare en beta gutta, spillet blir mye bedre. no worries

8571011[/snapback]

Dette er multi-player, single-player blir mye bedre. ;)

Lenke til kommentar
Det gjelder jo enspiller delen.

8574367[/snapback]

Ja, det var det jeg meinte. glømte og skrive det.. hehe.

Multiplayer grafikken har jo ikke så mye og si, der er det jo gameplayet som gjør det morsomt, så grafikken der blir mer en bra nok

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

For det første er det veldig dårlig kvalitet på bildene. For det andre, det at MP-delen

har litt redusert grafikk for å få spillet til å flyte bedre og slikt er helt greit for min del. Men jeg kjøper Halo 3 pga. "Finish the Fight" jeg også da.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...