avtrekkeren Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Sikker på at disse bildene ikke bare er fra Windows Vista-versjonen av Halo2? http://www.gamespot.com/features/6169711/index.html Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvis det stemmer så er hele denne diskusjonen bortkastet. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Sikker på at disse bildene ikke bare er fra Windows Vista-versjonen av Halo2? http://www.gamespot.com/features/6169711/index.html 8482027[/snapback] Du mener bildene som trådstarter refererer til? Det er nok fra Halo 3 beta som det sies. Noen hint å legge merke til i den forstand er når det i bildene står at man skal trykke på "right button" osv. Man ser det også på sniper rifle-en som har night vision på siktemiddelet. Den feite Beta Build logoen midt på skjermen er en give away... Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Som andre har påpekt blir dette en helt feil sammenligning. Bungie har påpekt at de kartene som er med i den åpne betaen er de som er "mest ferdige". Remaken av "Zanzibar" som halo3-bildet er ifra er IKKE et av disse kartene. Som ikke det var ille nok er halo3-skjermbildet tatt ifra en lavkvalitetsfilm slik at det som er av effekter ikke kommer godt fram. Halo3 kunne ikke ha blitt vist fra en mer urettferdig side om de hadde så smørt bildene inn med hundedritt. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ok, den kunne jo vært manipulert inn da - men jeg tror deg Men syns ikke forskjellen mellom Vista-versjonen av Halo2 og Halo3-betan er noe stor, skuffende identisk. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Krifos, er det snakk om Halo 2 Vista mot Halo 3 MP eller SP? For MP grafikken er tonet ned, akkurat som på Rainbow 6 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skuffende grafikk ja. Hadde håpet det skulle være på nivå med Gears of War i det minste... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Folk bør ta høyde for at Bungie kan bruke "dårlig" grafikk i betaen, etc, bevisst for å gi folk lavere forventninger, for så å komme med en stor overraskelse ved release. Har selv troen på at endelige Halo 3 (iallefall single player) vil være på nivå med announcement-traileren. For de som har sett Making Of videoen til Bungie er det klart at det ikke var en Motorstorm/Killzone; var et par sekvenser hvor de viste scener fra traileren i editor/debug. Tviler egentlig på om egoene til folkene som jobber i Bungie ville klare å leve med å ha vært forbigått av Gears. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Faktisk tror eg ikkje det vil se like bra ut som GeOW reint tekninsk, pga. den store skalaen spillet legger opp til. Utifra vår alles kjære announcement-trailer ser det MEKTIG og herlig stort ut syns no eg Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skuffende grafikk ja. Hadde håpet det skulle være på nivå med Gears of War i det minste... 8482227[/snapback] Det som er litt av greia med grafikken i Gears of War er jo at områdene er veldig små. Banene er veldig avgrensede i forhold til hvor man kan gå, det er nesten så man kan kalle det en on rails shooter. I Halo 3 går man for større kart med større bevegelsesfrihet, og da ofrer man jo fort litt grafisk kvalitet i forhold til Gears of War. Det samme poenget ble vel tatt opp når man gikk runder med Resistance til ps3, da mange 360 tilhengere var raskt ute med å påpeke at grafikken var langt under par med Gears. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Faktisk tror eg ikkje det vil se like bra ut som GeOW reint tekninsk, pga. den store skalaen spillet legger opp til. Utifra vår alles kjære announcement-trailer ser det MEKTIG og herlig stort ut syns no eg 8482267[/snapback] Oh yes... Kloke ord fra klok(?) mann Gi meg muligheten til å leke i det landskapet som vises i den traileren og Halo3 er en klassiker fra første stund. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper Dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Virker som om mange av dere har missforstått litt. For det første så er de bildene bare fra multiplayer, og grafikken der bryr hvertfall meg mitt i ræva, så lenge gameplayet blir like bra\bedre en halo 2. Pluss at de bildene var det veldig dårlig kvalitet på. Og jeg er 100% sikker på at singleplayer grafikken kommer til og overaske de fleste! (positivt) Gears of war (multiplayer) kan ikke samenlignes, for der er banene aalt for små til at det er noe morro og spille på de.. Jeg er selv en ekte Halo fan, og jeg veit at dette blir bra! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Sikker på at disse bildene ikke bare er fra Windows Vista-versjonen av Halo2? http://www.gamespot.com/features/6169711/index.html 8482027[/snapback] Du sier noe der egentlig Men jeg tviler litt... Rettelse. Jeg tviler veldig Du ser det tydelig på Warthogen. Endret 27. april 2007 av Amored Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Gears of war (multiplayer) kan ikke samenlignes, for der er banene aalt for små til at det er noe morro og spille på de.. 8485578[/snapback] Tja no syns no eg at GeOW er artig å spille online da gameplayet nettopp er bygget rundt de små banene Lenke til kommentar
soppen1 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 det sier seg selv at de ikke kjører full gass på beta testen.....Grafikken blir noe av det samme som GoW. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tviler på at grafikken blir på nivået til GoW, men det er jo låv å håpe selvfølgelig. Synes forøvrig denne "sammenlikningen" er bortkastet uansett, Halo3 er langt i fra ferdigutviklet pr. dags dato. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sleit med å se hva som var hva. Veldig skuffende grafikk da! Håper på en positiv overaskelse når bildene fra singel-player kommer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Sleit med å se hva som var hva. Veldig skuffende grafikk da! Håper på en positiv overaskelse når bildene fra singel-player kommer! 8488287[/snapback] Husk at vi skal spille spillet da, ikke bare se på pene bilder. Endret 27. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg bryr meg ikke om grafikken er langt bak Gears Of War, vil bare spille spillet jeg. Har enda både Halo og Halo 2, og begge i mine øyner er kongespill Finish the fight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå